کد خبر 330765
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

تصویربرداری سریال "مدینه" به کارگردانی سیروس مقدم پس از 3 ماه کار شبانه روزی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، پس از حدود سه ماه کار شبانه روزی، تصویربرداری پروژه "مدینه" به پایان رسید. در آخرین سکانس بنا به محتوای داستان، همه بازیگران جلوی دوربین رفتند و خوشبختانه کار زودتر از پیش بینی‌های صورت گرفته به پایان رسید.

پایان تصویر برداری
 
به گفته تهیه کننده "مدینه" در نظر سنجی‌هایی که در فضای مجازی صورت گرفته، تا به حال "مدینه" رتبه اول را کسب کرده و توانسته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

پایان تصویر برداری
 
بنابراین گزارش، "مدینه" یک ملودرام اجتماعی نیشدار و آگاهی دهنده است که ماه رمضان بستر مناسبی برای ارائه آن بود و خوشبختانه این مهم میسر شد.

پایان تصویر برداری

اهمیت بنیان خانواده در جامعه و تقبیح رباخواری از نکات مهم این مجموعه تلویزیونی بود. خوشبختانه به شکر خدا کار با سحر و پشتکار گروه به خوبی به پایان رسید و دیگر تیم سازنده، دغدغه عقب ماندن از آنتن را نداشتند.

پایان تصویر برداری
 
بنابر این گزارش، سریال "مدینه" با تلاش و حدود 3 ماه کار شبانه روزی به پایان رسید و هم اکنون از شبکه یک سیما روی آنتن است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    ای کاش این خانمهای بازیگر به تأثیری که در جامعه داشتند واقف بودند و در فضای خارج از بازی نه حالا اینطور حجاب با چادر حداقل بدون آرایشهای زیاد و با حجاب آنچنانی نمی آمدند. از ته دل این درخواست را در این ماه مبارک از حضرت حق دارم. آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس