کد خبر 329547
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

سرمربی سابق تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس تا فردا نسبت به پرداخت مطالبات کشتی‌گیران اقدام نکنند، باید منتظر عواقب کارشان باشند.

غلام محمدی باشگاه پرسپولیس راتحدید کرد
به گزارش مشرق، غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم کشتی آزاد پرسپولیس در خصوص صحبت‌های رحیمی مبنی بر اینکه از وی  گلایه داشته و انتظار چنین رفتاری را نداشته است،‌ گفت: من هم از رحیمی انتظار چنین رفتار و صحبت‌هایی را نداشتم و به او می‌گویم شما چرا؟ از شما بعید است.
 
وی ادامه داد: ما حسن نیت‌ خودمان را با مهلتی که به باشگاه دادیم نشان دادیم، اما رحیمی حتی حاضر نبود به ما در مورد پرداخت طلب‌مان قولی بدهد. مگر می‌خواهند صدقه بدهند که این طور صحبت می‌کنند؟ دنبال حق کشتی‌گیران هستیم. پرسپولیس باشگاه بزرگ و قابل احترامی است. ما هم کار خودمان را انجام داده‌ایم و وقتی دست‌مان به جایی بند نیست به قانون متوسل شدیم.
 
سرمربی سابق تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: منتظر بودم رحیمی به جای مصاحبه در رسانه‌ها جلسه‌ای با ما می‌گذاشت و صحبت می‌کرد و می‌گفت چه زمان می‌تواند طلب کشتی‌گیران را بدهد. نباید دنبال حق و حقوق‌مان باشیم؟ از قانون که بالاتر نداریم؛ قانون هم چنین حکمی را صادر کرده است.
 
محمدی افزود: رویانیان باید جوابگوی کارهایی که انجام داده است، باشد و ارتباطی به کشتی‌گیران ندارد. ما با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتیم و اینکه می‌گویند رویانیان رفته است و باشگاه مسئولیتی ندارد، درست نیست. مسئولان باشگاه اگر تا فردا اقدام مثبتی انجام ندهند باید منتظر عواقب کارشان باشند.
 
وی تصریح کرد: قانون می‌گوید باید حق را داد، تنها راهی هم که بچه‌ها به حقوق‌شان می‌رسد همین قانون است. دوست نداریم برای پرسپولیس بیشتر از این حاشیه درست شود، اما مسئولان باشگاه هم باید گام مثبتی بردارند و عواقب بعدی تصمیمات‌شان را بدانند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس