کد خبر 329179
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

فرمانده انتظامی جلفا آذربایجان شرقی از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وجمع آوری 15 نفر معتاد خطر ناک و دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر با 242 گرم هروئین در اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ کاظم دهقانی در تشریح خبر فوق گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت (ج-م) مشهور به جواد نعره اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار با خودرو پژه اقدام به توزیع مواد مخدر می نماید که موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد : پس از انجام تحقیقات تخصصی و اطمینان از صحت خبر با آگاهی از نحوه و شگرد متهم در جاسازی و انتقال مواد افیونی ، نقشه دستگیری اجرا گردید.

"سرهنگ دهقانی" در ادامه بیان داشت : در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی و دستگیری جواد نعره شده و در بازرسی بدنی از وی مقداری هروئین کشف نموده و در بازرسی خودرو نیز از پایه جلوی سمت راست تعداد چهار بسته هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود جمعا به مقدار 242 گرم کشف و ضبط کردند.

وی افزود : پس از دستگیری متهم و کشف مواد مخدر، تیم دیگری از ماموران اقدام به اجرای طرح برخورد با معتادین تابلو و خطرناک نموده و موفق شدند تعداد15 نفر از معتادان خطرناک و تابلویی که در انتظار رسیدن مواد توسط جواد نعره بودند را جمع آوری کرده و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی نمایند.

"سرهنگ دهقانی" در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شده و از آنطریق روانه زندان شدگفت: این طرح با همکاری امت خداجوی و شهید پرور شهرستان در جهت مبارزه با سوداگران و مبتلایان خطرناک به مواد خانمانسوز ادامه خواهد داشت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس