کد خبر 329107
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مركزي از ترخيص موتور سيكلت هاي متخلف با تخفيف 20 درصد به مناسبت عيد سعيد فطر در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ابوالفضل اميدي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي تمهيدات ناجا در زمينه بخشودگي وسايط نقليه متخلف و دستور سردار فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين خصوص، پليس راهور استان مركزي در نظر دارد به مناسبت عيد سعيد فطر با در نظر گرفتن تخفيف 20 درصدي موتور سيكلت هاي متخلف در پاركينگ پليس را ترخيص كند.

وي افزود: صاحبان موتور سيكلت هاي متخلف مي توانند از امروز تا عيد فطر با در دست داشتن مدارك لازم از تخفيف 20 درصدي هزينه پاركينگ برخوردار شوند و موتور سيكلت خود را ترخيص كنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس