کد خبر 327165
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران کمترین و بیشترین رقم شهریه مراکز پیش دبستانی در شهر تهران را اعلام کرد و گفت: مراکز پیش دبستانی موظفند قبل از آغاز سال تحصیلی نوع خدمات ارائه شده و کیفیت آن را به خانواده‌‌ها توضیخ دهند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، در پاسخ به این پرسش " کمترین و بیشترین شهریه مراکز پیش دبستانی به چه میزان است؟" اظهار داشت: کمترین شهریه پیش دبستانی شهر تهران یک میلیون و 200 هزار تومان در منطقه 18 است.

وی افزود:‌بیشترین میزان شهریه نیز سه میلیون و 200 هزار تومان در منطقه سه است البته در منطقه سه شهر تهران دو تا سه مرکز پیش دبستانی وجود دارد که شهریه‌ای معادل چهار میلیون و 700 هزار تومان دریافت می‌کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد:‌کف و سقف شهریه مراکز پیش دبستانی شهر تهران مبالغ اعلام شده است و سایر هزینه‌ها اختیاری بوده و بابت ارائه خدماتی همچون سرویس و ناهار دریافت می‌شود.

ثقفی با اشاره به اینکه امسال مراکز پیش دبستانی موظف شده‌اند قبل از آغاز سال تحصیلی نوع خدمات ارائه شده و کیفیت آن را به اولیاء توضیح دهند،‌گفت:‌ در نظام آموزشی کشور مقطع پیش دبستانی نداریم، نظام آموزشی 6.3.3 در مدارس کشور اجرا می‌شود و بر این اساس نظام آموزشی از کلاس اول ابتدایی آغاز می‌شود. مقطع پیش دبستانی جزء‌ نظام آموزشی محسوب نشده و زیرمجموعه بخش غیردولتی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد:‌ امسال راهنمای عمل کیفیت بخشی فعالیت‌های پیش دبستانی را ابلاغ کرده‌‌‌ایم که بر این اساس در حوزه کیفیت بخشی به فعالیت‌های پیش دبستانی تلاش می‌شود. در این راهنما اصول آموزش و پرورش در دوره پیش از دبستان، اهداف و نحوه طراحی ، سازماندهی و اجرای فعالیتهای دوره پیش دبستانی به طور دقیق مشخص شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس