دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می درخشید.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در مطلب زیر می توانید تکنولوژی های برتر هفته را مشاهده کنید:

* LG و ساخت صفحه نمایش 18 اینچی منعطف

شرکت ال.جی که پیش از این نیز در تولید صفحه نمایش سابقه طولانی داشت؛ فعالیت جدیدی را در رابطه با طراحی و تولید صفحه نمایش های OLED منعطف گسترش داده است. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر نسبتا پایین و برابر با 1200* 810 پیکسل است. شرکت ال.جی مدعی است که این پنل را می توان تا اندازه 50 اینچ نیز بزرگ کرد. بنا به تصاویر منتشر شده، این صفحه نمایش را می توان همانند لوله و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، جمع کرده بدون اینکه خاصیت خود را از دست بدهد.
 
معرفی چند تکنولوژی برتر هفته+تصاویر

* ممنوعیت حمل تلفن همراه در هواپیما

مقامات انگلیسی با توجه به گزارشات متعدد مبنی بر عملیات تروریستی در هواپیماها، قانون جدیدی را مبنی بر خاموش کردن انواع تلفن همراه، تبلت، اسمارت فون و غیره در طول سفر را صادر کرده اند.

معرفی چند تکنولوژی برتر هفته+تصاویر

* سنسوری که برای نابینایان می خواند

محققان دانشگاه ام.آی.تی ابزار خاصی را طراحی کرده اند که افراد نابینا با نصب آن روی انگشت به سادگی می توانند کتاب بخوانند. این ابزار با نام FingerReader با اسکن سه بعدی کلمات روی کاغذ قادر به خواندن کتاب چاپی برای نابینایان است.

معرفی چند تکنولوژی برتر هفته+تصاویر 

* تلفن هوشمند  Sony Xperia C3

این تلفن هوشمند ترکیبی از بهترین های سونی با فناوری های تصویر برداری است. این گوشی با دوربین جلویی 5 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5 اینچی، رزولوشن 540*960، حافظه داخلی 4096 مگابایت و وزن 153 گرم، یکی از بهترین های کمپانی سونی لقب گرفته است.

معرفی چند تکنولوژی برتر هفته+تصاویر


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس