کد خبر 325910
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

بانوان کاراته‌کا به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پیش از اذان مغرب و عشا در ماه مبارک رمضان در وزارت ورزش اعتراض کردند.

به گزارش مشرق،  امروز بیش از 30 کاراته‌کا که بیشتر آنها از کاراته‌کاران استان تهران بودند با تجمع مقابل وزارت ورزش و جوانان به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاتا در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب و عشاء اعتراض کردند.

 این نفرات خواستار دیدار با معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان یعنی شهریان بودند. آنها به این نکته اشاره می‌کردند که عشرت شاه‌محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته از زمان حضور مجددش در این فدراسیون اقدامی برای گرفتن جواز حضور بانوان در رقابت‌های برون‌مرزی نکرده است.

آنها همچنین معتقد بودند حجاب بانوان فعال در بخش کاتا دقیقا شبیه حجاب نفرات کمیته است و چرا نباید آنها به مسابقات برون‌مرزی اعزام شوند. تجمع کنندگان ضمن پیش کشیدن بحث حجاب به این نکته اشاره کردند که چرا باید مسابقات انتخابی تیم ملی درماه رمضان برگزار شود. در این شرایط ورزشکاران شهرستانی که به دلیل مسافر بودن روزه نمی‌گیرند از توان بالاتری برخوردارند و نفرات تهرانی دچار مشکل می‌شوند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بخش‌های مختلف روز گذشته از ساعت 17 در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    روزه ؟ این که گفتی یعنی چه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس