کد خبر 32459
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸

معاون بانوان سازمان ورزش با اشاره به عدم حضور بانوان بسکتباليست در مسابقات بين‌المللي گفت: يکي از خواسته‌هاي جدي من حضور آنها در ميادين رسمي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، مرضيه اکبر‌آبادي که با تأخير يک ساعت و نيم در سمينار نايب‌رئيسان بانوان هيأت‌هاي بسکتبال سراسر کشور حاضر شد، گفت: خواسته‌اي که براي همه مربيان و جامعه بسکتبال مطرح است، حضور بانوان در ميادين رسمي است. من در مسابقات گوانگجو اين مورد را با مشحون در ميان گذاشتم و از او خواستم براي تثبيت جايگاه بسکتبال بانوان با پوشش حرکتي را انجام دهد. ما در رشته‌هاي توپي مانند واليبال و فوتبال مسابقات برون‌مرزي داشته‌ايم و شايد فقط در بسکتبال چنين اتفاقي رخ نداده است.

وي ادامه داد: جاي تأسف دارد که بسکتبال که يکي از رشته‌هاي باقدمت است و افراد شاخصي در آن فعاليت مي‌کنند، هنوز به هدف اصلي‌مان يعني حضور در ميادين رسمي نرسيده‌ايم. يکي از خواسته‌هاي جدي من حضور بانوان در مسابقات رسمي است. اين حرکت بايد از درون خانواده بسکتبال صورت گيرد ما نيز از آن حمايت مي‌کنيم و نگاه ما به بسکتبال بايد حرفه‌اي باشد و نه همگاني.
معاون سازمان تربيت‌بدني با اشاره به اينکه حدود 7 تا 8 رشته توانسته‌اند در مسابقات رسمي حاضر شوند، عنوان کرد: به دليل مشکلاتي که در کنفدراسيون بسکتبال وجود دارد متأسفانه نتيجه مطلوبي حاصل نشده است. ما با استقامت و پيگيري زياد در درخواستمان مي‌توانيم به نتيجه برسيم.

اکبر‌آبادي گفت: ما مطابق با ارزش‌هاي ديني مي‌توانيم فعاليت کرده و تلاش و توصيه ما نيز بايد اين فعاليت را گسترده کند.
وي با اشاره به اينکه اعزام به خارج از کشور بايد با هدف باشد، اظهار داشت: اينکه مي‌خواهيم در مسابقات دوستانه شرکت کنيم اينگونه مسابقات رسمي نيست و نفس کار غلط است. کرم‌زاده با اين کار مي‌خواهد نايب‌رئيسان را از خود راضي نگه دارد اما برگزاري يک مسابقه دوستانه چه فايده‌اي دارد. اميدوارم سال آينده بانوان بسکتباليست را در مسابقات رسمي ببينم و شما را همراهي کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس