کد خبر 324515
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

رهبر جریان صدر امروز اعلام کرد: ایمان داریم که گردان های صلح قادر به تامین امنیت عبتات عالیات و سامرا هستند.

 به گزارش مشرق، رهبر جریان صدر امروز اعلام کرد: ایمان داریم که گردان های صلح قادر به تامین امنیت عبتات عالیات و سامرا هستند. به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز؛ مقتدا صدر رئیس جریان صدر با مخاطب قرار دادن گردان های صلح گفت: ما ایمان داریم گردان های صلح قادر هستند با اعزام به سامراء از اهالی و عتبات عالیات در این شهر حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: ما به اهالی شهر سامراء هم اطمینان داریم که ضد گردان های صلح اقدامی نخواهند کرد چرا که به خوبی می دانند این نیروها برای دفاع از اهالی شهر سامراء به نزدشان آمده اند. مقتدا صدر در ادامه خطاب به اعضای گردان های صلح هم گفت: همه اعضای این گردان ها را دعوت می کنم تا از دستورهای فرماندهی این گردان ها تبعیت کنند و بدون هماهنگی با فرماندهی دست به هیچ اقدامی نزنند.

با آغاز پیشروی گروهک تروریستی تکفیری داعش در بخش های مختلف از خاک عراق، مقتدا صدر رئیس جریان صدر پیشنهاد تشکیل واحدهایی از گروه های داوطلب مردمی را برای دفاع از عتبات عالیات و مراکز دینی و مذهبی مطرح کرد که با حصول موافقت در این باره اولین گردان از این گردن های صلح آماده اعزام به شهر سامراء شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ( مقتدا صدر در ادامه خطاب به اعضای گردان های صلح هم گفت: همه اعضای این گردان ها را دعوت می کنم تا از دستورهای فرماندهی این گردان ها تبعیت کنند ) اگر به حرم حضرت امام رضا ( ع ) تشریف برده باشید ، خدامین با پر طاووس مردم را هدایت و جا به جا میکنند . جناب مقتدا امنیت عتبات عالیات و سامرا را میخواهند با توپ و تانک تامین کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس