کد خبر 324493
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

قاضی تد پو (Ted Poe) عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت تگزاس و رئیس زیرکمیته ضد تروریسم و منع تسلیحات اتمی کنگره آمریکا از دیگر حقوق بگیران گروهک تروریستی منافقین است.

حامی منافقین در کنگره آمریکا+عکسبه گزارش مشرق، وی در سال 91 در خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا تلاش زیادی کرد و صد البته مزد خود را نیز از منافقین دریافت کرد.  در همان سال روزنامه‌های غربی و از جمله گاردین فاش کردند که تدپو و تعدادی دیگر از نمایندگان کنگره آمریکا برای این خوش خدمتی خود به گروهک منافقین مبالغ کلانی رشوه گرفته‌اند.

 حمایت آشکار یک قاضی، حقوقدان و رئیس کمیته ضدتروریسم کنگره آمریکا از یک گروهک تروریستی خود طنز روزگار است. چرا که تحصیلات، شغل و موقعیت وی ایجاب می‌کند سرسخت‌ترین مخالف و دشمن شماره یک گروهک ترویستی منافقین باشد؛ ولی منافقین او را نیز همچون باب منندز و جان بولتون و... خریده‌اند .

تدپو نه تنها از این حمایت خود از منافقین شرمسار نیست، بلکه بعد از انتشار خبر خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست ساز‌مان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا، به تعریف و تمجید از این گروهک نیز پرداخت.

وی که از سرشناس‌ترین حامیان منافقین محسوب شده و مبالغ کلانی را به طور پیوسته از این گروهک دریافت می‌کند، در بیان شایستگی منافقین!!! و طی مطلبی در سایت خود، از جاسوسی این گروهک تروریستی برای سرویس اطلاعاتی آمریکا (سیا) نیز پرده برداشت.

تدپو در وب سایت خود نوشت: "سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال‌های اخیر با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا برای کسب اطلاع از فعالیت‌های داخل ایران فعالانه کار می‌کند. از دیگر هنرهای این قاضی ضدتروریسم مدافع تروریست‌ها گزارش‌های متعددی است که در رسانه‌های آمریکایی در مورد فساد اقتصادی و  فرارهای مالیاتی وی منتشر شده است.

 بر این اساس انجمن شهروندان مسئول واشنگتن (CREW)، از تد پو و کمیته اصلی ستاد مبارزات انتخاباتی وی، به اتهام نقض فاحش قوانین ستاد انتخابات فدارال به کمیسیون انتخابات فدرال کنگره (FEC)، شکایت کرد. در مجموع، تد پو از افشای منبع بیش از 650 هزار دلار از کمکهای مالی که بیش از یک سوم کل مبلغ جمع آوری شده توسط کمیته در طول کل دوره انتخاباتی 2004-2003 می باشد، خودداری کرده بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مثالی هست از قدیم میگن ، دشمنش شرمنده باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس