کد خبر 32377
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸

فرمانده نيروي زميني ارتش رژيم صهيونيستي اعتراف کرد که ارتش اين رژيم توان رويارويي با موشک‌هاي مقاومت را ندارد.

به گرارش گروه بين الملل مشرق سرتيپ "سامي تورگمن" با اشاره به ناتواني ارتش اين کشور در رويارويي با مقاومت و موشک‌هاي آن بر لزوم انجام مانورهاي سخت و سنگين در سريع‌ترين وقت ممکن و بويژه در راستاي تغيير و تحولات اخير منطقه‌اي که به اعتقاد وي اصلا به سود اسرائيل نيست و بازنگري در مفهوم گذشته امنيت رژيم صهيونيستي و استراتژي کشاندن جنگ به داخل اراضي خصم تاکيد کرد.
تورگمن با اشاره به اين که نيروي زميني ارتش رژيم صهيونيستي براي هدف گيري دقيق‌تر خود را مجهز به موشک‌هاي "اسپاک" با برد 25 کليومتر براي بالا بردن توانمندي‌هاي توپخانه‌اي ارتش کرده است، با اين حال نسبت به موفقيت نيروي زميني ارتش رژيم صهيونيستي جهت مقابله با مقاومت ابراز ترديد کرد.
در همين راستا سرتيپ "يوسف الشرقاوي" کارشناسان امور نظامي صهيونيست تاکيد کرد که بسياري از ژنرال‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي اعتراف مي‌کنند که جبهه داخلي اسرئيل در برابر تهديدات مقاومت چه حزب الله در لبنان و چه جنبش حماس در نوار غزه و چه تهديدات خارجي مانند ايران بسيار ضعيف و امکان غلبه بر آن بسيار راحت و آسان است.
الشرقاوي در ادامه افزود: منظومه گنبد آهنين که رژيم صهيونيستي درصدد اجراي آن با همکاري آمريکا مي‌باشد و براساس برنامه‌ريزي‌هاي بعمل آمده قرار است تا سال 2014 پايان يابد، از هم اکنون طرحي شکست خورده است و نخواه توانست رژيم صهيونيستي را از حملات موشکي در امان نگهدارد.
اين سرتيپ بازنشسته ارتش رژيم صهيونيستي تاکيد کرد: از زماني که مقامات ايراني عنوان کرده‌اند که رادارهاي پيشرفته و دقيقي را در اختيار سوريه قرار مي‌دهند تا با نصب آنها در اراضي سوري هرگونه تهديد موشکي عليه ايران را رصد نمايند، نگراني‌هاي بسياري در اسرائيل بوجد آمده است.
الشرقاوي افزود: اسرائيل هم اکنون خود را در برابر خطرات واقعي و حقيقي بسياري در منطقه مشاهده مي‌کند و ژنرال‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي اعتراف مي‌کنند که به دليل دستيابي ايران به مجموعه موشک‌هاي قوي و دقيق نمي‌توانند بر تهديد ايران در منطقه فائف آيند.
وي در پايان تاکيد کرد: دستگاه نظامي اسرائيل به هيچ وجه توان رويارويي با موشک‌هاي مقاومت را ندارد و اين شکست ديگري است که به ليست ناکامي‌ها و شکست‌هاي پيشين اسرائيل افزوده مي‌شود و از اين حيث بايد گفت، اسرائيل در تنگنا و بحران بزرگي گرفتار آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس