کد خبر 323497
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

پدری سنگدل که کمک‌های خیریه به دختر بیمارش را به سرقت برده و با آن خوشگذرانی می‌کرد، با شکایت همسرش دستگیر و راهی زندان شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، "اسمیت الیوت" که از بیماری پیری رنج می‌ برد آرزو داشت تا در سفری با دلفین ‌ها شنا کند و آنان را از نزدیک ببنید.

به دنبال خواسته این دختر بچه یکی از باشگاه‌های دوچرخه سواری در انگلیس مبلغ 3500 دلار را به عنوان کمک هزینه سفر این کودک به خانواده اش پرداخت.

به دنبال این موضوع و پس از پرداخت پول ناگهان پدر خانواده به نام "البی الیوت" با پول ‌ها ناپدید شد و پس از 4 ماه ولخرجی مجدد به خانه بازگشت.

پس از حضور دوباره پدر در خانه، مادر اسمیت به پلیس نسبت به اقدامات شوهرش و خرج کردن پول متعلق به فرزند بیمارش برای تحقق آخرین آرزویش شکایت کرد.

پلیس با بررسی موضوع این پدر سنگدل را دستگیر و به دادگاه فرستاد که در جلسه دادگاهی که روز گذشته در انگلستان برگزار شد،‌ قضات پس از شنیدن صحبت‌های پدر و بررسی شواهد و مستندات به طور موقت "البی الیوت" را به دلیل خرج کردن اموال فرزند بیمارش متهم شناخته و راهی زندان کردند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس