کد خبر 322672
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از کشف و رهاسازی یک حلقه مار جعفری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد فریدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا اظهار داشت: روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از همشهریان دوستدار محیط زیست مبنی بر وجود یک مار در منزل وی، ماموران اداره حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا افزود: با تلاش ماموران این مار که از نوع مار جعفری بوده، زنده‌گیری شده و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان منتقل شد.

فریدی با اشاره به اینکه این مار در سلامت کامل بوده و آمادگی لازم جهت رهاسازی در طبیعت را داشته تصریح کرد: این مار در زیست گاه طبیعی خود در دشت شمالی مکرش رهاسازی و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا در پایان اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌گردد در صورت مشاهده موارد مشابه سریعا موضوع را به اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس