کد خبر 322609
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

خودرو پورشه با سرعت 210 کیلومتر در آزادراه کاشان - قم توقیف شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ اردشير جمشيدي راد رئيس پليس راه استان قم گفت: يک دستگاه سواري پورشه که با سرعت 210 کيلومتر در محور "کاشان - قم" در حرکت بود، توسط ماموران پليس راه استان قم متوقف و روانه پارکينگ شد.

به گفته وي، با اعلام تخلف اين خودرو توسط تيم کنترل نامحسوس پليس راه راهور ناجا، بلافاصله ماموران پليس راه استان خودرو مذکور را در عوارضي "قم - کاشان" متوقف کردند.

رئيس پليس راه استان قم با بيان اينکه راننده فاقد هرگونه مدارک خودرو و مدارک شناسايي بوده است، اعلام کرد: پليس با افرادي که مرتکب تخلفات حادثه آفرين مي شوند برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • manamhamintor ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    yek mosht haroom khor
  • محمد ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    بابا طرف چند ملیارد داده که بگازه دیگه انصافا ظلم نیست سرعت برای پراید با پورشه یکی باشه ..... به نظر من حداکثر پراید باید 50 تا باشه تا مرگ و میر متوقف شه
  • manamhamintor ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    ye kam dar zendegie Khadije hamsare peighambar tahghigh kon

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس