کد خبر 322302
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

مجتبی عبدالهی افزود: تا پایان سال ۹۷ هیچ مشکلی برای دفن اموات در تهران نداریم. در حال مطالعه هستیم تا با تملک اطراف امامزاده‌ها، بتوانیم به صورت محدود دفن داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران تا پایان امسال از 108 به 120 ایستگاه افزایش می‌یابد. این رقم باید تا پایان برنامه دوم پنج‌ساله به 150 ایستگاه برسد.

مجتبی عبدالهی ادامه داد: مطالعات هشت میدان تهران و مقوله زیباسازی آن به تایید رسیده و تا پایان سال اجرا می‌شود. میادین منیریه و راه‌آهن از جمله این میدان‌هاست. طرح پیاده‌روسازی میدان قدس به تجریش نیز مصوب شده و تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: تعویض کیوسک روزنامه فروشی‌ها نهایی شده و هماهنگی لازم با سازمان‌ها ذی‌ربط انجام شده است. ساماندهی اتومبیل‌فروشان سطح شهر به ویژه خیابان شهید بهشتی در دستور کار است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس