کتاب حزب جمهوری اسلامی – جانبازان فاجعه هفتم تیر - خاطرات جانبازان فاجعه حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال 1360 را بیان می کند.

به گزارش مشرق، دفتر پژوهش و فرهنگی بنیاد هفت تیر به گردآوری و تدوین خاطرات جانبازان و شاهدان عینی حادثه هفت تیرمبادرت ورزیده است.

کتاب حزب جمهوری اسلامی – جانبازان فاجعه هفتم تیر، با بیان خاطرات جانبازان فاجعه حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال 1360 به بیان یکی از جنایت های گروهک تروریستی منافقین که موجب شهادت حضرت آیه الله سیدمحمدحسینی بهشتی و 72 شهید انقلاب اسلامی شد می پردازد که در قالب مصاحبه هایی در این کتاب به نشر رسیده است.

مصاحبه با مرحوم آیت الله اسماعیل فردوسی پور، حجت الاسلام مروی حکیم، حجت الاسلام نجفی قمشه ای، محمدخان، سید جلال ساداتیان، صادقی، هدایت زاده،کاظم پور اردبیلی، جمالی ، هاشمی نیک و محمد سجادی ازجمله بخش های این کتاب است.

در مقدمه کتاب حزب جمهوری اسلامی آمده است: فاجعه تروریستی سال 60 و دیگر ترور های برخاسته از اندیشه قابیلی منافقین در به شهادت رساندن این عزیزان و رییس جمهور و نخست وزیر و شهدای محراب و سرداران دفاع مقدس و مردم عادی از یک سو چهره کریه و مشوش این گروهک بد طینت را به نمایش کشید و نشان داد که اینان به هیچ قاعده و حقوقی پایبند نیستند که البته باید آن را از الطاف خفیه الهی دانست و از سوی دیگر نشان داد که انها برای تحمیل عقاید پوچ و بی اساس خود به جامعه و حذف اندیشه های ناب حاضر هستند به هرقیمتی دست به ایجاد بحران و ناامنی در جامعه بزنند.

اگر نگاهی به حوادث سال های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیاندازیم به خوبی در می یابیم که فتنه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی با هدف آشکار نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی و رهبری آن و ایجاد تشتت آرا و شعله ور شدن آتش جنگ داخلی و بازگرداندن قدرت از دست رفته گروهک های ضد انقلاب و پس از عزل بنی صدر از مقام ریاست جمهوری شکل گرفت.

در بخش های مختلف این کتاب سوالاتی پیرامون شخصیت علمی و مبارزاتی مصاحبه شوندگان ارائه می شود و پس از آن پیرامون شخصیت شهید بهشتی و حادثه هفت تیر سوالات مطرح شده و پاسخ آن گرد آوری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس