کد خبر 320796
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

رییس سازمان بنیاد مسکن از ساخت 200 هزار واحد مسکن روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: میزان اعتبار طرح‌های هادی روستایی 1200 میلیارد تومان است.

 به گزارش مشرق، علی‌رضا تابش در حاشیه همایش ملی توسعه پایدار کالبدی – فضایی روستایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال مانند سال‌های قبل، در بخش مسکن روستایی 200 هزار واحد در حال ساخت است.

وی افزود: برای طرح‌های هادی 1200 میلیارد تومان اعتبار تهیه شده که نسبت به سال گذشته این رقم افزایش چشم‌گیری داشته است.

تابش با بیان این‌که امیدواریم با تخصیص 100 درصدی این اعتبار بتوانیم هرچه سریع‌تر طرح‌های هادی را طراحی و اجرایی کنیم، تصریح کرد: اعتبارات این طرح‌ها را مجلس تصویب می‌کند و امیدوار هستیم با اختصاص صد‌درصدی آن بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به همایش ملی توسعه پایدار کالبدی – فضایی روستایی افزود: مقالات زیادی از دانشجویان و اساتید برای این همایش ارسال شده است.

تابش خاطر نشان کرد: لازم بود در یک مقطع تمامی این مقالات را بازنگری کنیم تا بتوانیم در طرح‌های توسعه روستایی از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به این‌که باید به جنبه‌های پایداری مقالات توجه ویژه‌ای شود، افزود: طرح‌های توسعه روستایی پایدار بدین ترتیب ایجاد می‌شود و برای اجرای این موضوع فاکتورهایی لازم است که در این همایش‌ها و پژوهش‌ها به دست می‌آید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: فلسفه برگزاری این همایش‌ها این است که از نتایج آن استفاده بهینه کنیم و نتایج آن را در توسعه روستاها به کار ببندیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس