انجمن روابط اسلامی آمریکایی از سریال جدید «حاکم ستمگر» که قرار است از تلویزیون آمریکا پخش شود، به خاطر دامن زدن به سوءتفاهم‌هایی که در رابطه با مسلمانان وجود دارد، انتقاد کرد.

گروه جنگ نرم مشرق- به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن روابط اسلامی آمریکایی از مقامات تلویزیون آمریکا خواست نسبت به پخش سریال «حاکم ستمگر» از این تلویزیون تجدید نظر کنند.

این سریال که قرار است از 24 ژوئن پخش شود، داستان شخصی عرب آمریکایی به نام «آدام رینر» است پس از 20 سال زندگی در آمریکا به سرزمین مادری‌اش بازمی‌گردد در حالی که پدرش در یکی از کشورهای خاومیانه حاکمی دیکتاتور است.

قسمت‌هایی از این سریال شب چهارشنبه اکران خصوصی شده است.

«ابراهیم هوپر»، مدیر ارتباطات ملی انجمن روابط اسلامی آمریکایی که در این مراسم نمایش حضور داشته است، گفت: در سریال «حاکم ستمگر»، حتی مسلمانان عرب خوب هم بد معرفی می‌شوند...متاسفانه، «حاکم ستمگر» از سوی مخاطب به عنوان معرف تمام فرهنگ اسلامی تعبیر می‌شود.

بنا بر این گزارش، انجمن ارتباطات اسلامی آمریکایی، سابقه طولانی در اعتراض به پروژه های هالیوودی دارد، به گفته این انجمن، در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آمریکا تصویری ناعادلانه از اعراب و اسلام ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به فیلم سینمایی «محاصره» با بازی «دنزل واشنگتن» در سال 1998 میلادی از آن جمله است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    شاید این تلنگری باشد تا برخی روی اخلاقشان کار کنند وگرنه فخر نفروشند به جهان که ما مومن هستیم درحالیکه متوحش هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس