معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مواردی مانند بیمه زنان خانه دار و افزایش مرخصی زایمان در دستور کار معاونت امور زنان ریاست جمهوری است،گفت: اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان همچنان در انتظار ابلاغ بودجه است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در خصوص آخرین وضعیت بیمه زنان خانه‌دار و افزایش مرخصی زایمان زنان شاغل گفت: در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیگیر اجرایی شدن این دو موضوع هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص افزایش مرخصی زایمان همچنان ما منتظر ابلاغ مابه ‌التفاوت 6 ماه به 9 ماه از سوی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان تصریح کرد: در خصوص بیمه زنان خانه‌دار کارهای کارشناسی بر روی این لایحه انجام شده است و تصمیم گرفتیم در خصوص این موضوع از یک سو لایحه‌ای مستقل را به مجلس ارائه دهیم و از سوی دیگر در قالب بیمه فراگیری که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است موضوع بیمه زنان خانه‌دار را طرح کنیم.

مولاوردی همچنین در خصوص ماده 230 گفت: از 14 محور ماده 230 فقط یک محور به اوقات فراغت دختران اختصاص داده شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس