سيدمهرداد موسويان که پيش از اين در دو بخش بزرگسال و نوجوان سومين جشنواره داستان انقلاب، نامزد کسب سه جايزه بود، جايزه بهترين رمان بزرگسال و رتبه دوم داستان کوتاه نوجوان جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق به نقل ا ز فارس، در حالي که برگزيدگان سومين جشنواره داستان انقلاب، ساعتي ديگر در حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي معرفي مي‌شوند، موسويان، نويسنده جوان همداني توانست نظر داوران دو بخش بزرگسال و نوجوان را به سوي آثار خود جلب کرده و دو جايزه به ارزش 107500000 ريال را به دست آورد.
رسول فلاح‌پور، دبير اجرايي سومين جشنواره داستان انقلاب در تماس تلفني خبرنگار فارس، ضمن تأييد اين خبر از ذکر جزييات بيشتر برگزيدگان اين دوره خودداري کرد.
مهرداد موسويان در بخش بزرگسال با رمان «ميوه‌هاي رسيده» با آثاري چون «از عشقاباد تا عشق‌آباد» نوشته منصور انوري، «خورشيد بر شانه‌هاي راست» نوشته جواد افهمي و «مي‌خواهم درد دل کنم» نوشته شهريار زماني رقابت کرد و توانست جايزه نخست اين بخش را مال خود کند.
در بخش نوجوان و در قالب داستان‌ کوتاه، نيز او با دو اثر به نام‌هاي «عکس‌ امام حسين (ع)» و «نخودهاي زرد و کشمش تيزابي» با آثاري چون «آرايشگاه فرح» از زهرا تيموري و «من نگهبان جن‌خانه هستم» از فاطمه فروتن اصفهاني رقابت کرد و يکي از اين دو اثر توانست در جايگاه دوم قرار گيرد تا جايزه 750 هزار توماني را به چنگ آورد.
مراسم پاياني سومين جشنواره داستان انقلاب از ساعت 16 در حوزه هنري برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس