کد خبر 320143
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

یک دستگاه خانگی کوچک برای نظارت، پیگیری فعالیت‌های ساکنان خانه و ارتباط بین آنان توسط طراحان ساخته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یکی از پروژه‌های ساخته شده به منظور ترویج رفاه خانواده، توسط یک شرکت فرانسوی به نام SevenHugs طراحی شده است.

این شرکت اعلام کرد قصد راه‌اندازی یک دستگاه به نام HugOne و یک دستگاه به نام miniHug را دارد.

دستگاهی برای باخبری از اعضای خانواده+عکس

این دستگاهی که فعالیت‌های ساکنان خانه را پیگیری می‌کند دارای تکه‌های کوچک 3 سانتی‌متر در 3 سانتی‌متر است و کارهای مختلف انجام می‌دهد؛ در صورت حرکت کودک در خواب، پدر و مادر از طریق دستگاه با خبرم ی‌شوند؛ در واقع از طریق نرم افزار موجود در آندروید یا iOS  و گوشی هوشمند باخبر می‌شوند.

می‌توان تمام اطلاعات جمع آوری شده را روی گوشی تنظیم کرد؛ با این دستگاه حتی می‌توان با خانواده در ارتباط بود و در صورت دور بودن از آنها، ارتباط تصویری برقرار کرد؛ جعبه «هاگ وان» برای تشخیص مواد آلی استفاده می‌شود در حالی که «مینی هاگ» برای تشخیص حرکات و رطوبت است.

این اتوماسیون هنوز در دسترس عموم نیست و در نمایشگاه CES در سه ماهه اول سال 2015 به طور رسمی معرفی می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس