کد خبر 319947
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

عضو هیئت مدیره جامعه خیرین معلولان کشور از برگزاری نخستین همایش جامعه خیرین خبر داد و گفت: امسال نیز تعدادی زیادی از خانواده‌های چند معلول خانه دار می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمدرضا کارگری عضو هیئت مدیره جامعه خیرین معلولان کشور، با اشاره به برگزاری نخستین همایش سراسری رؤسای جامعه خیرین حامی معلولان کشور اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی عملکرد دو ساله جامعه خیرین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور تمامی رؤسای جامعه خیرین حامی معلولان کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که در ادامه رئیس و اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین گزارشی را از عملکرد این مجموعه اعلام خواهد کرد.

کارگری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی جامعه خیرین حامی معلولان کشور گسترش مشارکت‌ها و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و به خصوص معلول در کشور که در این راستا تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور ادامه داد: در سال گذشته و با حمایت خیرین، در ماه مبارک رمضان تعداد قابل توجهی از خانواده‌هایی که دارای چند معلول بودند صاحب مسکن شدند.

وی افزود: امسال نیز یکی از برنامه‌های جامعه خیرین حامی معلولان کشور حمایت از خانواده‌های چند معلول و تحویل مسکن به این خانواده‌ها است.

کارگری در پایان گفت: تدوین برنامه‌های جامعه خیرین حامی معلولان کشور در سال 93 و اجرای آن یکی از برنامه‌های جامعه خیرین در نخستین همایش است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس