کد خبر 318976
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر از تشکیل فراکسیون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید نجیب حسینی معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: در راستای حمایت از بهبودیافتگان عرصه اعتیاد به فکر تشکیل فراکسیون مبارزه با موادمخدر در مجلس افتادیم.

وی در مورد زمان تشکیل این فراکسیون گفت: تشکیل فراکسیون اصولاً در مجلس مشکلی نیست مخصوصاً فراکسیونی در جهت مبارزه با مواد مخدر که به سرعت اعضای خود را پیدا می‌کند.

معاون اداری مالی و امور مجس ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در وهله اول با دوستانمان در کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون اجتماعی صحبت شده تا کارهای مقدماتی تشکیل این فراکسیون انجام شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس