کد خبر 318850
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به تساوی ایران و نیجریه، به نظر من کلید صعودکننده‌های گروه F در بازی بوسنی و نیجریه است.

ویژه نامه جام جهانی مشرق - حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد دیدار تیم‌های ایران و نیجریه که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را دیدم،‌ این‌طور که مشخص بود استراتژی‌ای که کی‌روش برای این مسابقه تعریف کرده بود، گل نخوردن بود که در آن هم خوب عمل کردیم اما در پاس‌کاری و خط حمله بد بودیم. در ضد حملات برنامه خاصی نداشتیم.

وی افزود: اگر مثل هلند عمل می‌کردیم و در کنار گل نخوردن،‌ ضد حملات را هم در برنامه‌مان می‌گنجاندیم و مقداری از این احتیاط زیادی دست بر می‌داشتیم، صددرصد به گل می‌رسیدیم. البته باز هم تاکید می‌کنیم که از فاز گل نخوردن خیلی خوب عمل کردیم.

مدرس AFC در مورد دو بازی بعدی تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل، تصریح کرد: به نظر من دو بازی بعدی هم کم گل خواهد بود مگر اینکه کی‌روش حربه‌های جدیدی را به کار گیرد.

شمس شانس صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی را در گروی دیدار بوسنی و نیجریه دانست و گفت: کلید صعود دست دو تیم است. اگر این بازی مساوی شود ما هم شانس صعود داریم اما اگر بوسنی ببرد دیگر امیدمان کمرنگ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    0 0
    چی!!! چرت گفته!!!! بوسنی اگر نیجریه را ببرد 3 امتیازی می شود و ما هم با برد در مقابل بوسنی 4 امتیازی میشویم و به مرحله بعد میرویم. اما اگر نیجریه ببرد!نیجریه 4 امتیازی می شود و ما هم برای صعود می بایست با تفاضل گل بالا در مقابل بوسنی پیروز شویم!
  • حاجی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    0 0
    تساوی بهترین حالته. خداکنه. البته بوسنی ببره که بازی مقابل بوسنی حکم فینال داره واسه ما. اونوقت باید ببریم بوسنی رو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس