کد خبر 318198
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پیرو دستورات و منویات مقام معظم رهبری بوده است، گفت: با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری آینده سپاه آینده بسیار درخشانی است.

به گزارش مشرق، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه‌ای که با حضور شورای فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های سپاه این است که همواره تدابیر مقام معظم رهبری را در موضوعات و عرصه‌های مختلف پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری آینده سپاه آینده بسیار درخشانی است، افزود: در طول 35 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد سپاه و بسیج همواره پیرو دستورات و منویات مقام معظم رهبری بوده و یکی از این مسائل بحث جوانگرایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر بکارگیری جوانان و فراهم کردن زمینه رشد آنها تصریح کرد: باید از علم، درایت و ظرفیت نیروهای جوان استفاده کرد تا در آینده نیروهایی در تراز نیروهای انقلاب پرورش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های امام خمینی(ره) در خصوص دوران جوانی گفت: دوران جوانی دوران بسیار طلایی است و اگر می‌خواهید برای آینده سپاه و بسیج مفید باشید باید از این دوران استفاده کنید.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت نقش بسزایی در عمق‌بخشی هنجارها و ارزش‌ها دارند، افزود: اگر می‌خواهیم رسالت و تکلیف خود را انجام دهیم باید ارزش‌ها و هنجارهای نظام و اسلام را در  پایگاه‌ها نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها باید در حل مشکلات جوانان، مستضعفان و محرومان شرکت داشته باشند.

در پایان این جلسه سرگرد پاسدار مهدی هندی‌ورکانه به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس