کد خبر 317135
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها صبح امروز با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها صبح امروز (چهارشنبه) 21 خرداد ماه با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرنگان رهبری عیادت کرد.

وی در این عیادت از آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی آیت الله مهدوی کنی مطلع شد و شفای رئیس‌ مجلس خبرگان را از خداوند مسئلت کرد.

یونسی همچنین با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ وظیفه داشتیم مانند دیگران به ملاقات بیاییم و برای سلامتی و بهبودی آیت‌الله دعا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران به وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی نیاز دارد، گفت: ایشان از شاخص‌ترین روحانیون ایران است و شخصیتی همچون ایشان، به نوعی رهبری روحی و معنوی مردم را بر عهده داشته و یکی از بزرگان انقلاب اسلامی و یاران صدیق امام و رهبری و یار و یاوری همیشگی برای مردم بوده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها نام، مرام و اخلاق آیت‌الله مهدوی‌کنی را آرامبخش و الهام‌بخش برای مردم عنوان کرد و گفت: همانطور که بستگان ایشان گزارش داده‌اند حال ایشان نسبت به گذشته به مرور بهتر و بهتر می‌شود و انشاءالله هر چه زودتر شفای کامل به ایشان عطا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس