کد خبر 315816
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مجلس قدم ویژه‌ای در زمینه شعار سال برنداشته‌ایم، در دولت نیز علیرغم اینکه من از نزدیک شاهد (اقدامات) نیستم اما از دور چیزی نمی‌بینم.

به گزارش مشرق، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، در بیان ارزیابی عملکرد مسئولان برای تحقق شعار سال، گفت: متأسفانه برنامه محوری ما ضعیف است، معمولا در تبدیل شعار به شعور ناتوانیم.

وی با بیان اینکه عدم توان ما باعث می‌شود در بسیاری از موارد علیرغم زیبا بودن شعارها، آنها مغفول بمانند، تصریح کرد: تصور می‌کنم ما که در مجلسیم هنوز قدم ویژه‌ای در زمینه شعار سال برنداشته‌ایم، در دولت نیز علیرغم اینکه من از نزدیک شاهد (اقدامات) نیستم اما از دور چیزی نمی‌بینم.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا در حوزه فرهنگ نیز وضعیت به همین گونه است، اظهار داشت: این مباحث شامل هر دو بخش (اقتصاد و فرهنگ) می‌شود.

وی در توصیه‌ای به مسئولان برای تحقق شعارهای سال، اظهار داشت: اینها (اسم سال) شعار نیست و برای شعور شدن، عملیاتی شدن و اجرا شدن است. ما نباید منتظر چارچوب و قانون باشیم و بایستی موضوع را عملیاتی کنیم و بعد هم برای آن قانون و طریقه پیدا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: باید در رابطه با شعارها به گونه‌ای رفتار کنیم که آنها بر روی زمین نمانند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس