کد خبر 314675
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

وزنه‌بردار متهم به دوپینگ تیم‌ملی نوجوانان گفت: مربی مازندرانی ما می خواست که دروغ بگوییم و از مصرف دارو به سرمربیان تیم ملی چیزی نگوییم.

به گزارش مشرق، مهرشاد محمودی درخصوص مثبت شدن دوپینگش در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: بالاخره باید روزی همه‌چیز رو می‌شد. موضوع از آنجایی شروع شد که مربی شهرستانی ما به ما دارو داد و از وزنه‌برداران ملی‌پوش نوجوان خواست تا وقتی به اردو رفتیم این موضوع را عنوان نکرده تا از اردو خط نخوریم. ما مازندرانی‌ها نیز به مربی 5 ساله خود تکیه کرده و به حرف او گوش کردیم. او از ما خواسته بود دروغ بگوییم و ما هم این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: این مربی در حالی از ما خواست دروغ بگوییم که در سوی دیگر ماجرا حسین توکلی سرمربی تیم‌ملی نوجوانان خواستار پیشرفت ما بود و از اینکه به او اعتماد نکردیم پشیمان هستیم. توکلی به فکر آینده ما بود اما مربی شهرستانی فقط پولش را می‌خواست.

محمودی در خصوص اینکه این مربی چه مقدار پول از وزنه‌برداران مازندرانی گرفته است گفت: او در هر دوره حدود یک تا یک و نیم میلیون از ما پول دریافت می‌کرد و به یاد دارم که از 12 سالگی این پول‌ها را از ما می‌گرفته و دارو می‌داده است. عجیب اینکه چند وقت پیش که به دکتر مراجعه کردم دکتر تاکید کرد که چه دارویی مصرف کرده‌ام که این حال و روز به سرم آمده و در حال مرگ هستم چون آنزیم کبدم به بالای 120 رسیده بود. این مربی فقط بر سر یک ماجرا حدود 13 میلیون تومان از من گرفته بود. شما دیگر خودتان حساب کنید از سایر ملی‌پوشان چه مقدار پول گرفته و درآمدزایی کرده است.

وی یادآور شد: اشتباه ما این بود که به توکلی حقیقت را نگفتیم و به او دروغ گفتیم در حالی که توکلی در اردوها مثل پدر ما بود اما مربی 5 ساله من باعث سرافکندگی‌ام شده است. امروز نیز در قائم‌شهر به شدت تحت فشار هستیم و حتی ما را تهدید کرده‌اند که اگر حرفی بزنیم محروممان می‌کنند.

وزنه‌بردار متهم به دوپینگ تیم‌ملی نوجوانان گفت: تمام آرزوهایم بر باد رفت. انگشت‌نمای مردم شدم و دیگر نمی‌توانم سرم را جایی بلند کنم. ما که دیگر کاری از دستمان برنمی‌آید اما از مسئولان خواهش می‌کنم این اتفاق را تا حصول نتیجه پیگیری کنند. امثال من در این استان زیاد هستند که هنوز هم چنین داروهایی را مصرف می‌کنند و من نمی‌خواهم وزنه‌بردار دیگری به این سرنوشت دچار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس