کد خبر 312073
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ در رزمایش تخصصی پهپادها موشک‌های «هوا به هوا» و «هوا به سطح» تست خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش موشکی این نیرو که صبح امروز در منطقه عمومی کاشان برگزار شد، اظهار داشت: یگان موشکی دست بلند ما در میدان نبرد است که می‌تواند عقبه دشمن را مورد هجوم قرار دهد.

پوردستان با بیان اینکه راکت‌های ما به لحاظ برد، دقت و قدرت تخریب افزایش یافته است، گفت:‌البته ما به این امر بسنده نکرده و به دنبال افزایش این مؤلفه‌ و همکاری با صنعت هستیم.

وی رزمایش موشکی امروز نزاجا را موفق و نشاندهنده توانمندی این نیرو ارزیابی کرد و افزود: تا پایان سال سه رزمایش تخصصی دیگر نیز در حوزه‌های پهپاد، جنگال و تیپ 65 نوهد و نیز دو رزمایش مشترک با دیگر نیروهای ارتش و سپاه در جنوب غرب و جنوب شرق برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رزمایش امروز یکی از اولین رزمایش‌های تخصصی ما بود، اظهار داشت:‌در رزمایش پهپادها از همه پهپادهای حوزه‌های شناسایی، تصویربرداری آنلاین و انتحاری و نیز موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح نصب شده بر روی پهپادها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ در رزمایش جنگال نیز در یک فضای کاملا پارازیته سعی خواهیم کرد علاوه بر برقراری ارتباط میان یگان‌ها نسبت به سامانه‌های ارتباطی دشمن عملیات آفندی انجام دهیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بصائر13 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    درود بر نظامیان غیور ایران عزیز مطمئنا تن استکبار با دیدن این غیور مردی های شما به لرزه خواهد افتاد.
  • یاسین ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    شکی در این اینکه این رزمایش موفقیت امیز نباشد وجود نداشت توان شما بر همگان به اثبات رسیده چشم دشمنان که یارای دیدن شما را ندارند کور باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس