کد خبر 311357
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

مک دونالد با نماد عروسکی جدیدی که تولید کرده به دنبال ایجاد عادات غذایی برای کودکان است اما انتشار تصاویر این عروسک در رستوران‌ها و فضای سایبر باعث ترس افراد و کودکان شده است.

گروه جنگ نرم مشرق- مک دونالد با نماد عروسکی جدیدی که تولید کرده به دنبال ایجاد عادات غذایی برای کودکان است اما انتشار تصاویر این عروسک در رستورانها و فضای سایبر باعث ترس افراد و کودکان شده است. این عروسک مثلا انساننما با دهانی بزرگ و دو ابرویی که به شکل آرم مک‌دونالد به جای مغز او قرار گرفتهاند سعی دارد تا کودکان را به پیروی از سبک زندگی مکدونالدی دعوت کند.

تبلیغات ترسناک مک‌دونالد

این نماد که «سفیر برند غذای شاد» نام گرفته با واکنش منفی بینندگان و کاربران شبکههای اجتماعی مواجه شده است و از سوی کاربران القابی چون «غذای کابوسی» و «خیلی وحشتناک» به خود گرفته است.

تبلیغات ترسناک مک‌دونالد

مکدونالد که به عنوان بخشی از سبک زندگی آمریکایی عنوان میشود و اخیرا به دلایلی چون بیماریزا بودن غذاهایش و اجحافی که در حق کارگران خود میکند در جامعه آمریکا با چالشهای جدیدی روبرو شده است.

تبلیغات ترسناک مک‌دونالد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خواستن از باب اسفنجی تقلید کنن
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    باب اسفنجی چشماش جلوی بدنشه نه بالای بدنش به ذهن میرسونه که کل هیکلش فقط از یک سر تشکیل شده اما این نه یه مغز داره که از مکدونالد تشکیل شده و یک بدن که کلا جای یک دهن بزرگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس