کد خبر 310930
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری گفت: چندی پیش نگارش کتابی را با موضوع ارائه مباحث کاربردی مدیریت فرهنگی برای فعالان حوزه‌های فرهنگی آغاز کرده‌ام که به زودی به چاپ خواهد رسید.

گروه فرهنگی مشرق - محمدرضا زائری، نویسنده بیان داشت: چندین کار در دست نگارش دارم که به زودی منتشر خواهند شد.
 
وی اضافه کرد: کار نخست درباره بحث‌های کاربردی مدیریت فرهنگی برای فعالان فرهنگی که می‌خواهند در حوزه‌های مختلفی  کار فرهنگی انجام دهند، است که هنوز نگارش آن به اتمام نرسیده است.
 
به گفته زائری، ادامه کتاب «انقلاب» یکی دیگر از کتاب‌های در دست نگارشم است که مضمون آن هم به بقیه فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) یا به نوعی بازخوانی اندیشه‌های امام راحل (ره) است که هنوز در دست نگارش آن هستم.
 
وی افزود: کتاب «رسانه» که مجموعه بحث‌هایی در مورد رسانه از منظر کار حرفه‌ای و در فضای فرهنگی انقلاب اسلامی است، یکی دیگر از کتاب‌های در دست نگارش است که فعلاً برای چاپ و انتشار آن با ناشری صحبت نکرده‌ام اما تلاش دارم تا سه اثر فوق را به زودی منتشر و به علاقه‌مندان ارائه کنم.
 
بر اساس این گزارش، از حجت‌الاسلام محمدرضا زائری تاکنون کتاب‌هایی نظیر «پدر، پسر، روح القدس»، «ضامن آهو»، «کیمیای عفو» و «ذوالفقار» منتشر و روانه بازار نشر شده است.
 
حجت‌الاسلام زائری، صاحب امتیار ماهنامه خیمه، مسئول انتشار مجلات زمزم و صدف برای خارج از کشور 1373، مدیر مجموعه نشریات همشهری محله 1382، سردبیری روزنامه همشهری 1384، مؤسس خانه روزنامه‌نگاران جوان و انتشار نشریه خانه 1374 بوده است و همکاری‌هایی به عنوان مشاور در مؤسسات و مراکز فرهنگی نظیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مجلات رشد و نشریات ابرار از 1372 داشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس