کد خبر 3106
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۱

نظاميان اشغالگر رژيم صهيونيستي يک هيات رسانه اي و ديپلماتيک را در ورودي شهر قلقيليه بازداشت کردند .

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر ،نظاميان اشغالگر اسرائيلي اين هيات رسانه اي و تعدادي از ديپلماتها و شخصيتهاي برجسته وزارت اطلاع رساني (فلسطين) را در ورودي قلقيليه که نزديک ديوار حائل نژادپرستانه قرار دارد و تنها راه ارتباطي اين منطقه با جهان خارج به شمار مي ايد ؛ بازداشت کردند .
خالد صبارنه خبرنگار تلويزيون ايران نيز جزو هيات مطبوعاتي و رسانه اي بازداشت شده در اين منطقه است .
اين درحالي بود که دفتر مطبوعاتي وزارت اطلاع رساني فلسطين در چارچوب سفرهاي دوره اي خود سفري را براي شخصيتهاي رسانه اي ، روزنامه نگاران برجسته و تعدادي از کنسولها و سفراي کشورها ترتيب داد تا انها را از نزديک در جريان اقدام اسرائيل در ساخت ديوار حائل نژادپرستانه و شهرک هايي (کانتونها) که منجر به جدايي اين شهر از محيط فلسطيني ان شده است قرار دهد .
روستاهاي قلقيليه نيز با موانع الکترونيکي و ديوار حائل از اين شهر جدا شده اند .
يکي از اهداف اين سفر همچنين نشان دادن تصويري زنده از نقض ها و تجاوزات اسرائيل به ساکنان منطقه و تصرف اراضي انها بود که ناگهان اين هيات در داخل دروازه شهر بازداشت شدند و اجازه ترک شهر به انها داده نشد .
در همين حال وزارت اطلاع رساني از تمامي طرفهاي ذيربط درخواست کرد براي مقابله با ممانعت اسرائيل از آزادي رفت و امد فلسطينها و همچنين ازاد کردن هيات بازديد کننده از قلقيليه و زدودن درد و رنج ساکنان اين شهر مداخله کنند .
اين درحالي است که درد و رنج اهالي اين منطقه صرفا به مشکلات اشغالگري مربوط نيست بلکه ناشي از اقدامات نژاد پرستانه اي است که ساکنان اين شهر روزانه با ان درگير هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس