کد خبر 310318
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

چای فروشی که در محدوده بازار تهران قصد سرقت میلیون دلار را داشت، در اولین سرقتش دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز گذشته فردی به نام منصور فردی به نام قادر را به کلانتری 113 بازار آورد و به ماموران گفت : این فرد از پدرم مقادیری دلار به ارزش 10 میلیون تومان سرقت کرده است و الان پدرم به دلیل مسمویت در بیمارستان سینا تحت درمان می باشد.
 
ماموران کلانتری سریعا با پیگیری از شاهدان و گزارشات میدانی صحت و سقم موضوع را مشخص کرده و سپس تحقیقات از متهم 35 ساله آغاز کردند.
 
در حین بازجویی های فنی و پلیسی متهم لب به سخن گشود و به سرقت از مرد دلار فروش سبزه میدان اعتراف کرد.
 
قادر درباره روش سرقت و انگیزه  اش گفت: روز ها در بازار چای فروشی می کردم بی آنکه در آمدی قابل توجهی داشته باشم و هر روز دلار های دلار فروشان سبزه میدان برایم کابوس شده بود که چرا آن ها به من تعلق ندارند به همین دلیل نقشه ای کشیدم تا در مدت یک ماه صاحب میلیون دلار بشوم.
 
متهم ادامه داد: امروز با نقشه ای که کشیده بودم وارد بازار شدم و با یکی از دلار فروشان هم صحبت شدم در حین صحبت یک چای مسموم تعارف کردم و وقتی دلار فروش چای را خورد بی حال شد و به من راحتی هرچه دلار در دست داشت سرقت کرده و متواری شدم که بعد از چند دقیقه پسر دلار فروش مرا پیدا کرد و به کلانتری آورد.
 
سرهنگ حسین تمیزی رئیس کلانتری 113 بازار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس