کد خبر 307137
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

نخستین جلسه شورای منتخبان دانشگاه تهران در حالی برگزار شد که خبرنگاران همچنان پشت درهای بسته آموزش عالی بودند، وزیر علوم در پاسخ به اعتراض خبرنگاران مبنی بر عدم دعوت از رسانه‌ها در این جلسه گفت: شما چهره‌های وحشتناکی هستید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، نخستین جلسه شورای منتخبان دانشگاه تهران از ساعت 10 صبح امروز در سالن امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد و تا بعد از ظهر ادامه داشت.

در این جلسه 50نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه که عضو شورای منتخبان هستند به همراه وزیر علوم حضور داشتند.

از میان 51 نفر عضو شورای منتخبان دانشگاه تهران حتی یک نفر نیز از اعضای هیأت علمی زن دانشگاه نیست.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی در زمان برگزاری این جلسه پشت درهای بسته قرار داشتند و هر یک از اعضاء نیز که از مراسم خارج می‌شد در برابر سوالات خبرنگاران پاسخی جز سکوت نداشت.

اعضای شورای منتخبان به خبرنگاران گفتند که وزیر علوم اعلام کرده است تا زمانی که رئیس دانشگاه تهران به تأئید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد، نباید هیچ خبری از این جلسات خارج شود.

وزیر علوم نیز پس از خروج از این جلسه با تعجب از حضور خبرنگاران در دانشگاه، گفت: هیچ گزینه‌ای مطرح نشد و فقط تصمیمات اولیه را مطرح کردیم.

البته در این جلسه خلیلی عراقی به عنوان عضو هیئت رئیسه سنی شورای منتخبان انتخاب شد.

در پایان جلسه خلیلی عراقی به خبرنگاران گفت: نباید خبری از این جلسه خارج شود.

وی از انتخاب 6 گزینه برای ریاست دانشگاه تهران خبر داد.

شنیده‌ها حاکی از این است که در این جلسه هر یک از اعضا فرد منتخب خود برای ریاست دانشگاه مطرح کرده است و 6 نفر که بیشترین رای را داشته‌اند به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند تا در جلسه بعدی شورای منتخبان پس از بررسی‌ها 3 نفر انتخاب شده و به وزیر علوم معرفی شوند.

وزیر علوم پس از رویارویی با خبرنگاران و در پاسخ به اعتراض آنان مبنی بر عدم دعوت از رسانه‌ها در این جلسه گفت: شما چهره‌های وحشتناکی هستید که اعضای شورای منتخبان از شما می‌ترسند به همین دلیل در جلسه شورا حضور ندارید.

شایان ذکر است، دومین جلسه شورای منتخبان ریاست دانشگاه تهران پنج شنبه این هفته برگزار می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس