کد خبر 306949
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از دستگیری دو شکارچی متخلف اسپانیایی از سوی یگان حفاظت این اداره در منطقه شکار ممنوع بینا شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل پس از سه شبانه روز تلاش بی وقفه، دو تبعه متخلف اسپانیایی را که اقدام به زنده گیری خزندگان در زیستگاه های طبیعی استان منطقه حفاظت شده ˈبیناˈ کرده بودند، دستگیر کردند.
 
وی افزود: در جریان این عملیات که در نیمه های شب صورت گرفت یک قطعه سوسمار با نام علمی «آگاما سر وزغی تورانی» همراه ادوات زنده گیری خزندگان کشف و ضبط شد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام ادامه داد: متخلفان دستگیر شده ضمن بی اطلاعی از قوانین حفاظت محیط زیست در ایران از وجود گشت های این سازمان که به صورت مستمر و شبانه روزی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان فعالیت داشتند ابراز شگفتی و تعجب کردند.
 
کاظمی یادآور شد: متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند.
 
به گزارش ایرنا، محیط زیست ایلام با گستره 764 هزار هکتار معادل 25 درصد از کل گستره استان را تشکیل داده است.
 
37 گونه پستاندار، 183 گونه پرنده ، 59 گونه دوزیست و 34 گونه ماهی تاکنون در عرصه های طبیعی استان ایلام شناسایی شده است که حمایت از این موجودات زیبا نیازمند عزمی همگانی و عمومی است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    اينها هم مثل چتر بازان چك هدف ديگري داشتند بايد راجع بهشون تحقيق بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس