کد خبر 306385
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

حکم قصاص عامل جنایت خیابان شهید مدنی در شعبه 11 دیوان عالی کشور تائید شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در این پرونده حسین کرمی متولد چهارم بهمن ماه سال 67 اهل تهران باسواد، مجرد و دارای سابقه کیفری متهم به مباشرت در قتل محمدقلی با ضربه چاقو و جرح عمدی 10 نفر دیگر می باشد. حسین 24 مهرماه سال 91 در ساعت 11:45 صبح در خیابان شهید مدنی شمالی روبروی بازار روز با چاقو و به قصد اخافه اقدام به مجروح کردن 11 نفر کرد که یکی از مجروحان جان خود را از دست داد.

حسین پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد که حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد و پسر جوان 25 دی ماه به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

متهم در این جلسه با قبول اتهامش گفت: آن روز حالم خوب نبود، البته از چند روز قبل آن مشکلات اعصاب و روان داشتم، روز حادثه نه مشروب خورده بودم و نه دنبال سرقت از عابران بودم پس هیچ سودی نداشت که با چاقو عابران را بکشم. در آن لحظه حالت جنون به من دست داده بود. وقتی در خیابان مدنی تصمیم به این کار گرفتم دیدم چاقویی که همراه دارم کوچک است به همین خاطر چاقویی از قصابی برداشتم. بعد از حمله به عابران به قم رفته و در آن زمان ضریح امام حسین (ع) در این شهر بود. خودم را به ضریح رسانده و پس از توبه، خود را به ماموران معرفی کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و حسین را به قصاص، یکسال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.

با اعتراض حسین به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

قضات شعبه 11 دیوان عالی کشور نیز پس از بررسی پرونده حکم قصاص حسین را تائید کردند.

با تائید حکم قصاص ، پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    بیچاره تحت تاٌثیر فیلم قیصر قرار گرفته بوده.
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      سلام، بهش تیکه انداختی یا ازش دفاع کردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس