دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری دو دیدار انجام شد که طی آن تیم های بنفیکا و سویا راهی دیدار فینال تورین شدند.

به گزارش مشرق، از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال یوونتوس در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس آره نا نتوانست مقابل بنفیکایی که در دقایق پایانی 9 نفره شده بود نتیجه بهتر از تساوی بدون گل کسب کند تا از رسیدن به دیدار فینال که قرار است در ورزشگاه خانگی اش انجام شود باز بماند.

دیدار رفت با پیروزی دو بر یک نماینده پرتغال به پایان رسیده بود و بانوی پیر ایتالیا امیدوار بود که با حمایت تماشاگرانش جواز حضور در فینال را که امسال در ورزشگاه اختصاصی‌اش برگزار می‌شود را کسب کند که این اتفاق رخ نداد و بانوی پیر در حسرت فینال تورین ماند.

بازی تدافعی تیم بنفیکا در این بازی در حالی دنبال شد که آن ها یک شوت در چهارچوب هم نداشتند و 20 دقیقه پایانی مسابقه را نیز با اخراج هافبک خود 10 نفره دنبال کردند، امّا بازی تدافعی آن‌ها به خوبی جواب داد و آن‌ها موفق شدند مانع صعود یوونتوس به فینال لیگ اروپا شوند.

یوونتوس - بنفیکا
شاگردان کونته نمایش بهتری را نسبت به تیم حریف داشتند و تعداد ضربات آنها به سمت دروازه به عدد 10 رسیده بود اما کیفیت ضربات نهایی از سوی بازیکنان یووه چندان ایده ال نبود و همین موضوع سبب شد تا یووه نتواند گلی را به ثمر برساند.

درگیری‌های فراوان بازی در زمین و کنار زمین باعث اخراج دو بازیکن از دو تیم در روی نیمکت شد، ووچنیچ که به تمارض بازیکنان بنفیکا معترض بود با درگیری با بازیکنان بنفیکا از زمین اخراج شد. یوونتوس در دقایق پایانی روی حرکت اسوالدو به گل رسید امّا گل او آفساید اعلام شد.
در دقایق پایانی بازی هم اسکیل گارای مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، با توجه به اینکه بنفیکا 3 تعویض خود را انجام داده بود در دقایق پایانی 9 نفره به بازی ادامه داد.

بدین ترتیب رویای یوونتوس برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در استادیوم یوونتوس به انجام نرسید و آن‌ها دیگر تنها به فکر فتح اسکودتو باشند.

به گزارش مشرق، در دیگر دیدار سویا که در دیدار رفت والنسیا را دو بر صفر شکست داده بود در دیدار برگشت تا دقیقه 4+90 با نتیجه 3 بر صفر از والنسیا عقب بود اما گل دقیقه 5+90 استفان امبیا با ضربه سر سویا را به فینال رقابتها رساند. سویا - والنسیا

در این دیدار سوفیان فغولی (14)، یوناس اولیویرا (26) و جرمی متیو (70) والنسیا را پیش انداختند اما امبیا در دقیقه 5+90 نتیجه را 3 بر یک کرد. دو تیم در پایان به تساوی 3 بر 3 دست یافتند اما گل زده سویا در خانه والنسیا این تیم را به فینال تورین رساند.

بر این اساس تیم‌های فوتبال سویا اسپانیا و بنفیکا پرتغال دیدار فینال لیگ اروپا را 24 اردیبهشت ماه 1393 در شهر تورین و استادیوم یوونتوس برگزار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس