معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: تا کنون هیچ دلیلی درباره وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان به دست نیامده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ کارآگاه هادی مصطفایی اظهار داشت: بررسی های اولیه ما وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان را رد می کند. تعدادی فوتی طی یکماه اخیر در این شهرستان داشتیم که با بررسیها مشخص شد بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بررسیهای اولیه نشان می دهد این پرونده ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند ولی اظهار نظر قطعی در این باره نیاز به بررسی های جامع تر و تخصصی تر دارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی افزود: بررسی آمار وقوع جرایم جنایی به خصوص قتل در استان نیز تغیری را نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته نشان نمی دهد اما در حال حاضر تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و پس از تکمیل تحقیقات در این باره اظهار نظر قطعی صورت می گیرد.

خودکشی پنجمین نفر در مریوان

سرهگ علی احمدی تبار رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز در این باره گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در فررودین ماه 4 مرد با انگیزه های متفاوت در مریوان خود را حلق آویز کردند. دو نفر از  این افراد در خانه اقدامن به خودکشی کرده و حتی از خود وصیت نامه به جای گذاشتند.

وی افزو: سومین اردیبهشت ماه نیز دختر جوانی در این شهر دست به خودکشی زد. در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد این دختر قرار بود با چهارمین مردی که خودکشی کرده ازدواج کند و پس از اطلاع از مرگ پسر مورد علاقه اش وی نیز دست به خودکشی زده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: این دختر در وصیت نامه خود خواستار دفن جسدش در کنار قبر پسر مورد علاقه اش شده بود.

وی در پایان تاکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اما تا این لحظه هیچ شواهدی در خصوص این که قتل های سریالی در این شهرستان رخ می دهد به دست نیامده است.

بر اساس این گزارش مدتی است برخی سایت های مخالف نظام با انتشار اخبار و فیلم های جعلی مدعی هستند قتل های سریالی در شهرستان مریوان در حال رخ دادن است و قاتلین قربانیان خود را با طناب خفه می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    چرا بايد وضعيت مردم جوري بشه كه دست به خودكشي بزنند مسؤل اينهمه افسردگي كه در اثر اختلاف شديد طبقاتي به وجود آمده كي هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس