براساس اسنادی که تازگی توسط نشریه نیویورک تایمز منتشر شده، این هکر حملات مستقیمی را از سوی دولت آمریکا به سمت وب سایت‌های دولتی کشورهای ایران، پاکستان و سوریه انجام داده است.

گروه جنگ نرم مشرق- هکتور خاویر مونسگر-Hector Xavier Monsegur- که با نام سابو Sabu نیز شناخته می شود یک هکر آمریکایی است. براساس اسنادی که تازگی توسط نشریه نیویورک تایمز منتشر شده، این هکر حملات مستقیمی را از سوی دولت آمریکا به سمت وب سایت‌های دولتی کشورهای ایران، پاکستان و سوریه انجام داده است.
حملات سایبری اف بی آی علیه ایران، پاکستان و سوریه

براساس این اسناد، مونسگر همچنین حملات مستقیمی علیه سفارت لهستان در بریتانیا و وزارت برق عراق انجام داده است. این اقدامات پس از بازداشت و آغاز همکاری وی با اف بی آی بوده است.

حملات سایبری اف بی آی علیه ایران، پاکستان و سوریه

این هکر به دلیل نقشش در حملات ناشناس به گروه اطلاعاتی Stratfor معروف است که این حمله منجر به محکومیت ده سال زندان برای وی شد. اما این اسناد تازه نشان از این دارد که Stratfor تنها هدف نبوده و مونسگر با استخدام در این گروه هکرها، اقدامات دولتی انجام می‌داده است. هنوز مشخص نیست که این اقدامات از سوی اف بی آی هدایت می‌شده یا یک نهاد مستقل دیگر و یا بخشی از یک برنامه بزرگتر برای رسیدن به هکرهاست اما اسناد نشان از این دارد که نقش منسگر بسیار بیشتر از انچه تصور می‌شد است.

حملات سایبری اف بی آی علیه ایران، پاکستان و سوریه
هکتور خاویر مونسگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 2
    خاک توسرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس