کد خبر 304223
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی کره جنوبی، در برخی موارد نیز هویت اصلی بعضی از این اجساد پس از انتقال به مرکز کفن و دفن و پیش از تحویل به خانواده‌های قربانیان شناسایی شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دولت کره جنوبی تایید کرد اجساد برخی از قربانیان حادثه کشتی غرق‌شده این کشور به اشتباه شناسایی و به خانواده‌های داغدار تحویل داده شدند.

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی کره جنوبی، در برخی موارد نیز هویت اصلی بعضی از این اجساد پس از انتقال به مرکز کفن و دفن و پیش از تحویل به خانواده‌های قربانیان شناسایی شد. همچنین یک گروه ضربت برای شناسایی و بازگرداندن اجسادی که به اشتباه تحویل داده شده‌اند، تشکیل شده است.

بنابر گزارش روزنامه گاردین، مقامات کره جنوبی با اعلام اینکه لازم است تغییراتی برای پیشگیری از وقوع موارد مشابه انجام شود بیان کردند:‌ بقایای اجساد قربانیان حادثه باید پس از انجام آزمایش DNA یا گرفتن اثر انگشت آنان به خانواده‌ها تحویل داده شود. البته معمولا دراین قبیل حوادث ابتدا انتقال موقتی به مرکز کفن و دفن صورت می‌گیرد و پس از تایید مقامات و اطمینان از صحت شواهد به طور دائم به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

همچنین نیروهای امداد و نجات کره جنوبی صبح امروز (شنبه) با بیان اینکه تلفات این حادثه دریایی به 187 تن افزایش یافته اظهار داشتند:‌ عملیات جستجو برای یافتن دیگر مفقودان به دلیل وضعیت نامساعد جوی و شدت جریان آب به کندی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از استریت تایمز، به گفته مقامات این کشور تعداد مفقودان این حادثه 115 نفر اعلام شده و تعداد نجات‌یافتگان این کشتی از زمان غرق‌ شدن آن در شانزدهم آوریل همان 174 نفر باقی مانده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس