شرکت Tipping Point که متعلق به HP است، ابتکار جديدي را معرفي کرد که طبق آن اطلاعات مربوط به حفره هاي امنيتي نرم‌افزار را شش ماه پس از اطلاع دادن آن به فروشندگان منتشر خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، شرکت Tipping Point که متعلق به HP است، ابتکار جديدي را معرفي کرد که طبق آن اطلاعات مربوط به حفره هاي امنيتي نرم‌افزار را شش ماه پس از اطلاع دادن آن به فروشندگان منتشر خواهد کرد.

اگر اين شرکت پاسخي از سوي يک سازنده در مورد ايرادهاي نرم‌افزاري گزارش کرده، ظرف شش ماه دريافت نکند، اطلاعات اين مشکل را به مشتريانش و ديگران منتشر خواهد کرد. پس از آن نيز به افشاي کامل خواهد پرداخت مگر اينکه پيش از آن درباره زمان بيشتر براي مهلت تعيين شده به توافق برسد.

اقدام مذکور از سوي اين شرکت که در حال حاضر يکي از بزرگترين سازمان‌هاي پژوهشگر آسيب‌پذيري‌ها است، به بحث هاي اخير درباره افشاي حفره‌هاي امنيتي نرم‌افزارها مي‌افزايد.

برخي از محققان موافق افشاي کامل تا حداکثري تحقيقات انجام گرفته برروي اين مشکلات هستند، در حالي که متصديان تجاري معتقد به شيوه متوازن‌تري هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس