در ادامه تطهیر ناهنجاری‌های اخلاقی و حرکت به سمت فروپاشی بنیان‌های خانواده سنتی در جوامع غربی، یک پایگاه آمریکایی از نتایج تحقیقی می‌گوید که نشانگر تاثیر مثبت ازدواج همجنسگراها بر جامعه است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری دیلی بیست (Daily Beast) آمریکا مدعیست تحقیقات نشان می‌دهد که ازدواج همجنس‌ها تاثیر خوبی بر سلامت عمومی جامعه دارد و افسردگی را کاهش می‌دهد.

بر اساس این گزارش ازدواج مردان یا زنان با همجنس‌های خود در کاهش اضطراب عمومی جامعه موثر است. همچنین افراد همجنسگرا با ازدواج با همجنس خود از سلامت روانی بیشتری برخوردار خواهند شد!

ترویج ازدواج همجنسگرایان با شعار

آکادمی پزشکان اطفال آمریکا می‌گوید در تحقیقات خود بر روی زوج‌های همجنس به این نتیجه رسیده‌اند که فرزندان این زوج‌ها در مقایسه با فرزندانی که پدر و مادر دارند، با مشکل خاصی روبرو نیستند و روند رشد آن‌ها طبیعی است. البته این موسسه تحقیقاتی در گزارش خود اشاره‌ای به نحوه بچه‌دار شدن زوج‌های همجنس نکرده است.

انجمن پزشکان اطفال آمریکا پس از این، حمایت خود از ازدواج همجنسگرایان و "برابری ازدواج" را اعلام کرد.

به گفته یکی از اعضای این آکادمی، زوج های غیرهمجنس و همجنس مشکلات مشابهی دارند و تنها این مهم است که فضایی آرام و سرشار از عشق! برای فرزندان فراهم شود.

ترویج ازدواج همجنسگرایان با شعار

ترویج همجنس‌گرایی و قانونی کردن ازدواج همجنسبازان مرد و زن – که بیش از اختلال روانی، شکلی اجتماعی – اعتراضی به خود گرفته است – یکی دیگر از عوامل تضعیف بنیان خانواده سنتی – در کنار رواج زندگی تک والدی، هم‌خانگی و تجرد - در جوامع غربی است.

به جز کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، اسپانیا، فرانسه و بسیاری دیگر، ازدواج همجنسگرایان تا کنون در 16 ایالت آمریکا نیز قانونی شده است و همزمان، آمار تولد فرزندان نامشروع، بدون سرپرست یا تک‌سرپرست بشدت در حال افزایش است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 0
    جالب این که این قوم لوط معاصر برای بچه دار شدن از رحم اجاره ای و مادر اجاره ای کمک می گیرند که واقعا توضیح دادنش هم شرم آور است. اما نکته اصلی اینجا است که دیگر چیزی به نام شرم و حیا برای آنها معنی ندارد. چون مال حرامو ربایی که نظام بانکداری در صد سال گذشته سر سفره مردم دنیا گذاشت جایی برای غیرت و عفت نمی گذارد . بهوش باشید که رشد بیسابقه بانکها در ایران هم ما را دقیقا به سوی همان نقطه یا بدتر از آن خواهد برد.
  • قاسم ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    1 0
    این هم نشانه ای از به اصطلاح تمدن بی مثالشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس