کد خبر 300546
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
گروه بین الملل مشرق - بر اساس مطالعات مردم شناسی پیرامون شبکه های اجتماعی (Social Network) که توسط بانک پیپر جافری (Piper Jaffray) انجام شده است؛ امروزه جوانان برای اولین بار شبکه ی اجتماعی اینستاگرام (Instagram) را به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی اینترنت معرفی کردند. این در حالی است که یک سال و نیم پیش نیمی از آن‌ها شبکه ی اجتماعی فیس بوک (Facebook) را به عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه خود معرفی می نمودند.

تغییر ذایقه کاربران شبکه‌های اجتماعی

این مطالعه که شامل نظر سنجی از 7500 نفر بوده نشان می دهد کسانی که امروز در شبکه ی اجتماعی فیس بوک (Facebook) فعالیت می کنند احتمالا فردا در شبکه ی اجتماعی توییتر (Twitter) و پس فردا در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام (Instagram) فعالیت خواهند کرد.

تغییر ذایقه کاربران شبکه‌های اجتماعی

بر این اساس غیر از بررسی جوانب و مخاطرات امنیتی ناشی از بارگزاری گسترده عکس های فرد، به نظر می رسد موج ایجاد شده برای گرفتن عکس از خود (Selfie)، امروزه در غرب به شکل انتقال کاربران اجتماعی به شبکه‌هایی همچون اینستاگرام (Instagram) که بر پایه تصویر می باشند نمود پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهلا ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    علاقه مندان به شبكه هاي اجتماعي ،،،خوب ديگه فردا زحمت نكشيد بريد توييتر بعد پس فردا اينستاگرام تحقيق كردن ديدن اين بهتره پس شماها همون فردا اينستاگرامو انتخاب كنيد تا توييتر يه دستي بخوره
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    برای ما ایرانیها که فیس بوک طبق قانون فیلتره پس میریم اینستاگرام . راستی کسی آدرس فیس بوک آیت الله هاشمی رو داره بهم بده ؟!!! میخوام با فیلترشکن برم پست های انقلابیش رو لایک کنم
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    چه جالب بود نمیدونم چرا ماهمیشه یه پله عقبیم تعداد کاربرای فیس بوک داره تو جهان کم میشه اونوقت اینجا وزیرارشادمون تموم هم وغمش اینه که چرافیس بوک فیلتره و مردمش نمیتونن عضو فیس بوک بشن .
  • سوسن ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اینستاگرام جالبه و فیلتر نیست البته معتاد کننده هم هست
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    اینیکی گفتی یعنی جه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس