کد خبر 298852
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

معاون شرکت پست گفت: از فردا و در مرحله دوم ثبت نام دریافت یارانه، ۷۲۰۰ تیم سیار از طرف شرکت پست و متشکل از پستچی‌ها به روستاهای دور افتاده که دفتر ICT روستایی ندارند، اعزام می‌شود.

 به گزارش مشرق، مجتبی نصیری با اشاره به اعزام تیم‌های سیار پست به مناطق دورافتاده برای ثبت‌نام مرحله دوم دریافت یارانه‌ها، اظهار داشت: برخی روستاها دفاتر ICT روستایی دارند و برای ثبت‌نام یارانه به آن مراجعه می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت پست افزود: برخی روستاها نیز در حاشیه قرار دارند و می‌توانند به همان دفاتر ICT روستایی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اما برخی روستاها در مناطق دوردست واقع شدند و در نزدیکی آنها دفاتر ICT روستایی وجود ندارد، از این رو برای این افراد تیم‌های سیار پیش‌بینی شده است.

نصیری افزود: شرکت پست تیم‌های سیاری به این روستاها اعزام خواهد کرد که متشکل از پستچی‌ها هستند. این افراد معرفی‌نامه‌ای از طرف پست به همراه دارند که این معرفی‌نامه پس از خاتمه کار توسط نماینده شورای روستا به منزله انجام کار و تأیید مهر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت پست ادامه داد: طبق برآورد اولیه هم‌اکنون 7200 تیم سیار برای اعزام در حال شکل‌گیری است که تعداد تیم‌ها بسته به حجم کار ممکن است متفاوت شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 3701000050 IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    قطع شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس