آنچه كه اين وب‌سايت را از بقيه سايت‌هاي مشابه، متفاوت ساخته است، ارائه پيشنهادات...

گروه جنگ نرم مشرق- صنعت توريسم در ميان مسلمانان بسيار عظيم است. تخمين زده مي‌شود كه حدود 12.3 درصد از كل سفرهاي جهان توسط مسلمانان انجام مي‌شود و پيش‌بيني مي‌شود كه اين رقم تا سال 2020 همچنان افزايش يابد.

از همين رو، وب‌سايتي به نام حلال‌تريپ HalalTrip، سه نوع خدمت مسافرتي را براي مسلمانان جهان به فروش گذاشته است: رزرو بليت پروازها، هتل‌ها، و بسته‌هاي تورهاي مسافرتي.

حلال‌تريپ در حال تبديل شدن به هندبوك سفر مسلمانان + عكس // در حال ويرايش

براي ورود به وب‌سايت حلال‌تريپ، روي تصوير كليك كنيد

اما آنچه كه اين وب‌سايت را از بقيه سايت‌هاي مشابه، متفاوت ساخته است، ارائه پيشنهادات مسافرتي بر اساس دوستي و رفاقت در سايت حلال به ازاء هر محصول است. سطح و ميزان دوستي نيز برگرفته از پايگاه داده‌اي شركت پَرِنت است. اين وب‌سايت هم‌چنين كتابچه‌اي از مساجد و رستوران‌هاي دوستانه حلال را راه‌اندازي كرده است.

طي دو يا سه هفته آينده، تيم اصلي سايت كه در سنگاپور مستقر است، براي بهبود عملكرد سايت، فيلترها و جستجوگرهاي قوي‌تري براي يافتن هتل‌ها و پروازها در اختيار كاربران خواهد گذاشت.

بيشتر كاربران اين سايت تا كنون از آسياي جنوب شرقي، انگليس، فرانسه، و آمريكا بوده‌اند اما مديران سايت به دنبال به دست آوردن بازارهايي مانند اندونزي و مالزي نيز هستند. همچنين نرم‌افزاري براي اوقات شرعي در سفر و تعيين جهت قبله به نام كرسنت‌تريپس براي گوشي‌هاي اندرويد در اين وب‌سايت قرار گرفته است.

رسالت اين وب‌سابت به جاي تمركز بر موقعيت مكاني و جغرافيايي خاص، در دسترس قرار دادن اطلاعات سفر براي مسلمانان در سراسر جهان است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اورنگ ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    جدیدترین تألیف حضرت آیت الله سید «محمدتقی مدرسی» از مراجع تقلید شهر کربلای معلا، «فقه سفر و گردشگری» نام دارد. این کتاب در ١٣٠ صفحه و توسط انتشارات «دار المحجة البیضاء» منتشر شد. این مرجع عالیقدر تلاش کرده در این کتاب به بیش از صد موضوع مختلف در زمینه سفر و گردشگری بپردازد و به پرسش های موجود در این زمینه پاسخ دهد. کتاب جدید حضرت آیت الله سید «مدرسی» همچنین شامل بخش «آداب و مستحبات و مکروهات سفر» است. موضوعاتی همچون: روزه انسان مسافر، معنای دقیق سرزمین مادری، محل کار و تحصیل، نماز در سفر، احکام نگاه به نامحرم و اختلاط با نامحرم در اماکن عمومی و سفر، و غیره در این کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    سلام یک بار درباره ی سایت آپارات تذکر دادم اصلا انعکاس و واکنش نشان ندادید این بار غیرت نشان دهید نهی از منکر کلیپی که زن که تقریبا پا لخت است ترویج فساد است آن هم در سایت پربیننده ی آپارت باحال از zahra ارسال شده در ۱۰ فروردین ۱۳۹۳
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    دمشون گرم...
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    سفر هم مگه حلال و غیر حلال داره؟ ارض خدا گسترده است...
  • محمد جواد ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    این سایت هم که اصلا از ایران چیزی نداره مسلمونها هم ما رو تحریم کردن؟!!!!!!!
  • ناشناس ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    برید گم شید بابا همتون از طالبان بدترید یعنی چی؟؟؟؟ به همه چی گیر میدید
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    آقا توجه کردین توی این سایت اصلا چیزی بنام ایران جود نداره ! یا از نظر این سایت ما کشور حلالی نیستیم . ویا اینکه کم کاری از خودمونه . من که حالم گرفته شد.
  • saeed ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    جالبه و این سایت راهنمای سفر به کشور ایران وجود نداره
  • حسین عبودی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    این چه مسلمونی نه اسم مشهد الرضا نه کربلا نه کاظمین اسم هیچکدام از شهرهای مذهبی تو لیست شهرهای مسافرتی شون نیست معلوم نیست زیر نظر وهابیت یاشه یا نه ولی یقینا توسط اهل تسنن هدایت میشه سایت های خوب معرفی کنید این چی بود
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    سلام این سایت اصلا اسلامی نیست تو اسامی کشور های که اسم اسرائیل اومده واسم هیچ کشور مذهبی نیومده(مثل :عراق ایران سوریه و..) لطفا در مورد سایت کمی تحقیق کنید بعد انتشار بدید
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    آره حتما سفر به پاتایا خیلی حلال است!! به نظر می رسد این سفرها تورهایی باشد برای به دام انداختن مسلمانان ساده لوح.
  • محمدعلی ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام با دیدن واحد پول اسرائیل در میان وجه های رایج برای پرداخت، نباید دیگر شکی برای شما باقی مانده باشد که اینها چکاره اند. اگر ندیده اید، بنده دیده ام که این گروه حتی به اسرائیل هم سفر می کنند و می گویند باید رفت و آمد کنیم تا به تفاهم برسیم! یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس