کد خبر 295955
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

توافق برای حضور شرکت امداد خودرو ایران برای ارائه سرویس و خدمات به گردشگران در مناطق آزاد حاصل شده است.

به گزارش مشرق، شرکت امداد خودرو ایران که یکی از بزرگترین شرکت های امداد خودرویی در کشور است در ایام نوروز، ناوگان امدادی خود را در مناطق آزاد کشور مستقر خواهد کرد. 

طبق هماهنگي ‏هاي صورت گرفته میان "دبیرخانه شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور" و "شركت امداد خودرو ايران"، بيش از 90 ناوگان خدمات امداد خودرويي در مناطق آزاد  قشم، کیش، چابهار، ارس، انزلی، اروند و ماکو در ايام طرح امداد نوروزي حضور فعال و مستمري خواهد داشت.

با توجه به آغاز سفرهاي نوروزي و جذابيت ‏هاي گردشگري مناطق آزاد کشور، تمايل هم وطنان برای سفر زميني با اتومبيل به اين مناطق وجود دارد و با توافق حاصل شده، گردشگران در این مناطق از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بهره مند خواهند شد. 

لازم به ذکر است در کنار کلیه خدمات امدادرساني به خودروهاي گروه "ايران خودرو"، حمل و راه اندازي ساير خودروهاي در حال تردد در مناطق آزاد کشور نيز توسط این شرکت انجام خواهد شد. 

شرکت امداد خودرو ایران با شماره سراسري 096440 به صورت 24 ساعته در تمامي روزهای تعطيلات نوروز پاسخگو خواهد بود.

همزمان با سفرهای نوروزی؛ امدادخودرو ایران همراه با راهیان نورهمزمان با آغاز سال نو و  سفرهای نوروزی هموطنان عزیز، شرکت امدادخودروایران با استقرار بيش از 70 ناوگان از اکیپ های نوروزی در طول مسیر بازدیدکنندگان راهیان نور همراه هموطنان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی امدادخودروایران،شرکت امداد خودرو ایران بعنوان بزرگترین ناوگان امداد خودروییکشور در ایام نوروز امسال نیز با استقرار اکیپ های امدادی خود، خدمتگزار بازدیدکنندگان در مناطق عملیاتیدفاع مقدس (راهیان نور) خواهد بود.
 طبق برنامه  ریزی های انجام شده در امدادخودروایران بیشاز 20اکیپ مستقر در شهرهای اندیمشک، پلدختر، دزفول، شوش و سوسنگرد،تعداد 15اکیپ در شهرهای بهبهان و رامهرمز،تعداد 10 اکیپ در شهرهای ایذه،باغملک و هفتگل، تعداد 13 اکیپ در شهرهای سرابله، ایوان، ایلام ، مهران و دهلران و همچنین بیش از 15 اکیپ در شهرهای آبادان و خرمشهر در ايام طرح امداد نوروزي بصورت سه شیفت و شبانه روزی حضور فعال و مستمر خواهد داشت.
در راستای حفظ و احترام به ارزش های میهن و دفاع مقدس خدمات ایاب و ذهاب و اجرت در تمامیمسیرهای منتهی به مناطق راهیان نور برای خودروهای سواری گروه ایران خودرو و سایر خودروهای درحال تردد در این مناطق رایگان خواهد بود.

هموطنان ارجمند در صورت نیاز به استفاده از خدمات امدادی می توانند با شماره سراسری 096440 بصورت 24 ساعته تماس حاصل و از خدمات قابل ارائه امدادخودروایران بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس