کد خبر 295671
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

وقتی به انگیزه‌ی دوبله‌ی فیلم‌های نوروزی آخر سال جویای حال جلال مقامی - پیشکسوت عرصه‌ی دوبله - شدیم، با گله گفت: دوستان ما را فراموش کرده‌اند؛ عجیب است که دیگر مرا نمی‌بینند.

به گزارش مشرق، مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» که به گفته‌ی خودش این روزها فراموش شده است، اظهار کرد: مدتی است که دیگر کار دوبله انجام نمی‌دهم؛ یعنی دیگر به من پیشنهاد نمی‌دهند که بخواهم کار کنم. انگار دیگر فراموش شده‌ام؛ ضمن اینکه شخصا هم آدمی نیستم که بروم و از دوستان تقاضا کنم تا به من کار دوبله بدهند‌؛ بنابراین اگر خودشان دلشان بخواهد مرا به کار دعوت می‌کنند، دیگر چه نیازی به گفتن من است.

او بیان کرد: وقتی بمیرم قطعا پیش دوستان عزیز می‌شوم. عجیب است جوانانی که زیر دست خودم بودند و اکنون برای خودشان گوینده شدند، دیگر مرا نمی‌بینند. گویا یادشان رفته من در دوبله چه کار کردم!

مقامی همچنین ادامه داد: اکنون تنها فعالیتم در رادیو البرز است،‌ آن هم به خاطر این که نمی‌خواهم احساسم کشته شود؛ چرا که دلم نمی‌آید تا زمان مرگم از میکروفن دست بکشم.

این دوبلور و مجری پیشکسوت در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: خدا را شکر که جوانان زیادی وارد عرصه‌ی دوبله شده‌اند و سرشان شلوغ است. با این حال که فراموش شده‌ام اما برای همه‌ی جوانان آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدپور ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    0 0
    صدای ایشان از صداهای کم نظیر است بویژه دوبله چندقسمت از شرلوک هلمز.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    0 0
    صداهای گرم در دوبله واجرای ایشان در مسابقه نامها ونشانه ها فراموش نشدنی است افسوس که بدلیل کم لطفی دست اندرکاران و کم توفیقی خود از ایشان محروم هستیم
  • فرنوش ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    امیدوارم سالیان سال عمر کنید و صدای زیباتون هیچ وقت قطع نشه....و بدونید استاد هیچ وقت از یادها و دل ها نخواهید رفت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس