کد خبر 29516
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸

قنبري در نطق ميان دستور خود در صحن علني مجلس تأکيد کرد: زير‌سؤال بردن انتخاباتي که به تأييد مسئولان اجرايي و شوراي نگهبان رسيده است، در واقع زير سؤال بردن ارکان نظام و همسويي با دشمنان است.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، داريوش قنبري، نماينده مردم ايلام و سخنگوي فراکسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي امروز طي نطق ميان دستور در صحن علني مجلس، از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي نشانه دلبستگي آن ها به آرمان‌هاي بنيادين انقلاب همچون استقلال،آزادي و جمهوري اسلامي است.

وي افزود: شکل و محتواي نظام سياسي ما در شعار محوري "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي " مشخص شده است و تنها جمهوري اسلامي ما بيان‌گر چنين شکل و محتوايي است.

نماينده مردم ايلام در مجلس ادامه داد: کساني که در صحبت‌هاي خود جمهوريت منهاي اسلام و اسلام منهاي جمهوريت را مطرح مي‌کنند، بايد بدانند طرح چنين موضوعاتي بر خلاف شعار محوري انقلاب اسلامي است و اين افراد بايد به اصلاح انديشه‌هاي خويش بپردازند.

زيرسؤال بردن انتخابات مورد تأييد ‌شوراي نگهبان ‌همسويي با دشمنان است

قنبري در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه زير سؤال بردن انتخاباتي که به تأييد مسئولان اجرايي و شوراي نگهبان رسيده است، در واقع زير سؤال بردن ارکان نظام و همسويي با دشمنان نظام است بيان داشت: جاي تأسف دارد که اظهارات برخي افراد از تريبون‌هاي عمومي و رسمي بيان مي‌شود، لذا از مراجع قانوني مي‌خواهم که ضمن بررسي صحبت‌هاي افراد ياد شده نظرات خود را در خصوص اين مسائل بيان کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس