نعمت قاسمی پدر قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی ایران گفت: هیچ وقت کشتی کمیل را به صورت زنده تماشا نکرده ام!چرا که نمی توانم فشار استرس را تحمل کنم؛با شناختی که از کمیل دارم می دانم نمازش را هیچ وقت قضا نمی کند.

کمیل هیچگاه نمازش قضا نمی‌شود
به گزارش مشرق، برگزاری جام جهانی کشتی آزاد 2014 آمریکا بهانه ای شد تا با خانواده قهرمانان مازندرانی کشتی آزاد کشورمان گفتگویی هر چند کوتاه داشته باشیم، به همین مناسبت و در حین برگزاری مسابقات جهانی کشتی به سراغ خانواده کمیل قاسمی قهرمان وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان رفیتم تا دقایقی به پای صحبت های پدر کمیل قاسمی قهرمان جویباری تیم ملی کشتی کشورمان بنشینیم.

در ادامه می توانید ماحصل این نشست را بخوانید:

نعمت قاسمی با اشاره به تمریناتی که کمیل در ماه های متمادی در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته گفت: با توجه به زحماتی که کمیل کشیده و تمریناتی که داشته و همچنین حضور همیشگی در تمرینات، امروز به جایی رسیده که انسان می تواند به او امیدوار باشد.

وی گفت:من و مادرش هنوز نتوانستیم بعد از گذشت چند کشتی با کمیل تماس تلفنی داشته باشیم.

پدر کمیل قاسمی با اشاره به اینکه من هیچگاه مسابقه کشتی کمیل را به صورت زنده تماشا نکردم تصریح کرد:  با توجه به این که زمان کشتی بسیار کم است، می توان گفت که نتیجه ی مسابقه به لحظه ها بستگی دارد بنابراین ما همیشه استرس داریم و نگران نتیجه ی مسابقه هستیم. به خاطر همین استرس است که من تا به حال هیچ وقت کشتی کمیل را به صورت زنده تماشا نکرده ام و یا حتی از رادیو به صورت مستقیم به گزارش مسابقه گوش نداده ام ! چرا که نمی توانم فشار استرس را تحمل کنم اما مادرش تحمل بیشتری دارد و همزمان به صورت زنده مسابقه را تماشا می کند.

وی افزود: من هم بلافاصله بعد از پایان مسابقه توسط دوستان و آشنایان از نتیجه مطلع می شوم و بعداً فیلم مسابقه را تماشا می کنم.

پدر کمیل قاسمی در خصوص این پرسش که آخرین سفارش شما و همسرتان به کمیل چه بود؟ گفت: به او توصیه کردیم که با توکل به خدا تمام توان خود را به نمایش بگذارد. به او گفتیم که هیچگاه نمازش را ترک نکند و با شناختی که از او داریم می دانیم که نمازش را هیچ وقت قضا نمی کند.

وی اشاره ای به مربیگری رسول خادم کرد و گفت:حضور بجا و شایسته ی آقای خادم برای تمامی کشتی گیران موجب دلگرمی بوده چرا که کشتی با وجود آقای خادم به دست اهلش سپرده شده است ؛ خدا را شکر جدای از بحث مالی مسئولین جدید، کشتی را به سمتی بردند که تمامی کشتی گیران و به خصوص کمیل با دلگرمی و شوق بیشتری در تمرینات حاضر می شود.

نعمت قاسمی با اشاره به سابقه مسابقه کمیل با حریفان روسی گفت: کمیل در کارنامه ی خود نتایج مطلوبی را در مواجهه با حریفان روسی دارد و با توکل به خدا و دعای مردم ایران توانست در مقابل این حریف روسی هم سربلند و غالب بیرون بیاید.

وی در پایان با قدردانی ازتمام کسانی که حامی ورزش اول کشور هستند گفت: از تمام مردم به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم و سپس از مسئولین می خواهم که قدر این جوانان را بدانند چرا که این ها توان و تجربه ی خود را یک شبه به دست نیاوردند و برای آن سال های متمادی سرمایه گذاری کردند.

منبع: بلاغ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    1 0
    باریکلا پسر ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس