کد خبر 294732
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:‌ قهرمانی تیم کشتی در خاک آمریکا با شکست این تیم مزه دیگری داشت.

به گزارش مشرق، علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی آمریکا اظهار داشت: افتخار بزرگی بود که باز هم کشتی نصیب ورزش ما کرد که باید این پیروزی را به تمام بچه‌های کشتی‌گیر، کادر فنی و مردم تبریک بگویم.

وی افزود: همین که صبح‌ها مردم به عشق کشتی بلند می‌شدند و کشتی‌های جوانان غیور را می‌دیدند و به عشق آنها و با بردهای آنها لذت می‌بردند جای خوشحالی دارد و باید از تمام این بچه‌ها بابت این غیورمردی تشکر کرد، خدا را شکر روزهای نزدیک به عید ورزش کشتی باعث شد تا لبخند بر روی لب مردم بنشیند.

پروین ادامه داد: به نظر من بردن آمریکا در خاک خودش مزه‌ دیگری داشت و مزه‌اش سوبله بود و پرچم ایران در سالن مسابقات بالا رفت که این هم نشان دهنده غیورمردی جوانانی است که برای موفقیت کشورشان در هر جای کره زمین دست از تلاش برنمی دارند. واقعا ما از مسابقه کشتی‌گیران لذت بردیم و همین که دل رهبر و مسئولان نظام و مردم ما دم عید اینطور شیرین و باطراوت شد باید بگوییم دست شما درد نکند و واقعا گل کاشتید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در باره اظهارات محمد بنا که گفته بود پرسپولیس را به خاطر پروین دوست دارد، گفت: بنا خودش را در کشتی فرنگی ثابت کرده او فقط یک مربی نیست . بنا بچه محل بامعرفت ماست و من همیشه به بچه‌محل‌هایم اتفخار می‌کنم. محمد بنا فقط یک مربی نیست بلکه با شاگردانش زندگی می‌کند و حاصلش را در المپیک دیدیم.

وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس نیز، گفت: واقعا مشکلات بچه‌های پرسپولیس در سال 92 اذیتم کرد و آزارم داد. دوست دارم یک طوری سنگینی را از روی دوش آنها بردارم. حالا همه چیز دست خداست. البته الان هم باید ببینیم در جلسه پیش رو چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود. البته خداوکیلی ما هم کم نگذاشتیم و به عشق این هواداران با تمام وجود تلاش کردیم.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    چه خوب....پروین هم سوبله چوبله رو خوب یادشه.....لنگ و کابوسی بنام سوبله چوبله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس